Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta weer bijna onderaan

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta weer bijna onderaan

    Delta glasvezel staat samen met Odido weer onderaan in de provider monitor van de consumentenbond.

    De samenvatting liegt er niet om:

    Delta Glasvezel scoort een 6,8 in het derde kwartaal.
    Met een 6,6 voor internet zit Delta Glasvezel behoorlijk beneden het gemiddelde in de test.
    De score voor de kwaliteit van telefonie is met een 7,0 de laagste van alle providers. Ook de kwaliteit van televisie wordt niet hoog gewaardeerd (6,6). Er zijn meer meldingen van storingen bij alle diensten (internet, televisie en telefonie).


    Waarom lukt het Delta maar niet om zijn product beter te krijgen?


    Beste alles-in-1 provider 2023 | Consumentenbond

    Gelukkig staat er ook een aanbieder in de top drie
    die de klanten welke aangesloten zijn op
    de glasvezel van Deltafiber wel kunnen kiezen en dat is Solcon.
    Als Solcon klant heb je dan ook gelijk het combi-voordeel met KPN mobiel en gratis pluspakket televisie.
    Laatst bewerkt door Praathuis; 14 Dec 2023, 12:11.

  • #2
    Altijd weer jammer dat men weer even een tikje uitdeelt naar Delta fiber. Er doen 10.000 mensen mee staat er op de site van consumentenbond. Als dat allemaal negatieve mensen zijn dan heb je een vertekend beeld. Ben vanaf begin al lid van Delta en voor mij gewoon de beste. Ondanks dat men wel altijd probeert je naar de glasvezel te krijgen, wat totaal geen meerwaarde heeft wat betreft internet en tv. Nee kabel is perfect en snelheden ben je altijd nog afhankelijk van zowel de website die je bezoekt, je router je netwerkkaart, je plek in de wijk enz. Dus deze tabellen zijn slechts een indicatie en meer niet.

    Reageer


    • #3

      Oorspronkelijk gepost door Didgerido Bekijk bericht
      Altijd weer jammer dat men weer even een tikje uitdeelt naar Delta fiber. Er doen 10.000 mensen mee staat er op de site van consumentenbond. Als dat allemaal negatieve mensen zijn dan heb je een vertekend beeld. Ben vanaf begin al lid van Delta en voor mij gewoon de beste. Ondanks dat men wel altijd probeert je naar de glasvezel te krijgen, wat totaal geen meerwaarde heeft wat betreft internet en tv. Nee kabel is perfect en snelheden ben je altijd nog afhankelijk van zowel de website die je bezoekt, je router je netwerkkaart, je plek in de wijk enz. Dus deze tabellen zijn slechts een indicatie en meer niet.
      Delta over de coaxkabel staat een stuk hoger hoor. Even goed kijken
      Het is juist Delta over de glasvezel die zo beroerd scoort.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Didgerido Bekijk bericht
        Altijd weer jammer dat men weer even een tikje uitdeelt naar Delta fiber. Er doen 10.000 mensen mee staat er op de site van consumentenbond. Als dat allemaal negatieve mensen zijn dan heb je een vertekend beeld. Ben vanaf begin al lid van Delta en voor mij gewoon de beste. Ondanks dat men wel altijd probeert je naar de glasvezel te krijgen, wat totaal geen meerwaarde heeft wat betreft internet en tv. Nee kabel is perfect en snelheden ben je altijd nog afhankelijk van zowel de website die je bezoekt, je router je netwerkkaart, je plek in de wijk enz. Dus deze tabellen zijn slechts een indicatie en meer niet.
        Iets met glas halfvol of halfleeg. Delta is een positie gestegen en daarmee dus bezig met verbeteringen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht


          Delta over de coaxkabel staat een stuk hoger hoor. Even goed kijken
          Het is juist Delta over de glasvezel die zo beroerd scoort.
          Als straks de schop in de grond gaat 2024 Gaat Kpn op de dorpen in Zeeland ook Glasvezel aanleggen
          ,Ik voor zie een grote leegloop van klanten? die komen naar KPN. nu hebben ze nog niet zo veel keus
          Absurt bij Delta glasvezel dat je voor elke tv meer ,moet gaan betalen maandelijks ?
          Ik ben al lang bij Delta .heb geen klagen ,maar ga voorlopig niet over op Glasvezel bij Delta
          De beste mag straks winnen, dus geen lelijk woord over Delta 😊 Wie straks met het beste bod komt
          heeft mij als Glasvezel klant

          Reageer


          • #6
            Oh! Dan heeft de consumentenbond mij niet gevraagd.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
              Oh! Dan heeft de consumentenbond mij niet gevraagd.
              geef jij dan ook een doos sigaren mee ,voor de ondervrager

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
                Oh! Dan heeft de consumentenbond mij niet gevraagd.
                Onderaan de volgende pagina kun je jezelf aanmelden, als je ook gevraagd wil worden!
                Beste alles-in-1 provider 2023 | Consumentenbond

                Reageer


                • #9
                  Nee toch…van mij mag de CB me overslaan. Ik ben nooit zo happig op de testen en resultaten van de CB. Waarom niet? Tja , ….zo maar een gevoel.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                    Waarom lukt het Delta maar niet om zijn product beter te krijgen?
                    Er is altijd beter, maar ook dat gaat ten koste van iets anders (de prijs bijvoorbeeld).
                    Wat mij betreft is er niets mis met het product dat ik als abonnee krijg afgeleverd van Delta. Helpdesk kan beter, maar het is overal wel wat. Goed is ook goed.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X