Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw 100Mbps glasvezel abonnement

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuw 100Mbps glasvezel abonnement

    Normaal gesproken worden de snelheden steeds hoger maar nu dus ook een keer lager.

    Dit abonnement is alleen telefonisch te bestellen.
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Caiway heeft al eerder een budget-abonnement opgenomen van 75 mbps. Dit is echt een aanrader voor heel veel huishoudens van één of twee personen die niet veel downloaden o.i.d.
    De 100 mbps is meer dan genoeg om te internetten en/of te streamen. Ik juich derhalve dit soort initiatieven zeer toe en roep iedereen op eens kritisch te kijken wat men nu echt nodig heeft. Het is vaak een simpele manier om je maandbudget iets te verruimen.

    Reageer


    • #3
      Vraag me 1 ding af bij glasdraad hoeveel upload gebruik je eigenlijk in de maand (in gb's) driepinter ?
      Ik weet zelf wel wat ik download in een maand maar upload is meer dan 90% minder.
      Dus komen we toch aan de vraag of je echt glasdraad nodig heb als standaard klant is dat voor de service of voor de gedachten dat je snelheid heb?
      Veel vragen zijn er voor mij daarover.
      Gebruik zelf coax kan er alles mee wat ik wil en de prijs is goed.

      https://www.youtube.com/watch?v=58ypbOv88Zs

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
        Vraag me 1 ding af bij glasdraad hoeveel upload gebruik je eigenlijk in de maand
        Dat is maar een fractie van wat je download, tenzij je veel websites maakt, of andere dingen upload.
        Glasvezel is wel stabieler (zegt men), maar dat is in vergelijking met een "gewoon" koperdraadje, via coax is het ook stabiel.


        Reageer


        • #5
          Het gaat er toch helemaal niet om hoeveel in de maand, het gaat om de snelheid. Wat allemaal wat vlotter gaat via glas is het synchroniseren via de cloud e,d Ik heb zelf een behoorlijk grote foto-bibliotheek en gebruik wat hogere kwaliteit van foto’s waardoor de bestanden wat groter zijn. Dat loopt allemaal wat vlotter via glas.
          Ben je tevreden met wat je hebt, gewoon lekker blijven zitten.

          Zelf gebruik ik zowel glas als coax bij Caiway (dit zolang het nog kan). Coax voor standaard tv kijken, glas voor internet en iTV (opnames en terugkijken). Vind het direct kijken via coax prettiger werken door het menu op de tv en bijkomend voordeel is dat wanneer 1 van de 2 uitvalt er een alternatief is voor tv-kijken.

          Reageer


          • #6
            copilot

            Ik gebruik (erg) weinig upload omdat ik eigenlijk vrijwel niets in de cloud schrijf.

            Dat kunnen eens een paar foto's of bestanden zijn maar dan houd het ook wel op.

            Mijn 350 Mbps coax abo is ruim voldoende voor mij.

            ​​​​​​
            Laatst bewerkt door driepinter; 9 Dec 2023, 17:20.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X