Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

vullend beeldscherm

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • vullend beeldscherm

    LS, Gelukkig heb ik weer een probleempje en wil graag weer gebruik maken van jullie hulp.

    In mijn mail zag ik: links een brede blauwe balk en daarnaast de berichten. Op een of andere manier schuiven nu beelden over elkaar en bij uitvouwen. (dat bos moet weg)
    schuift er alleen de blauwe balk uit, maar een totaal beeld zie ik niet meer. Graag hulp. mvg Martin

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2023-11-29 133505.png Bekeken: 0 Grootte: 608,1 Kb ID: 284513 Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermafbeelding 2023-11-29 135632.png Bekeken: 0 Grootte: 793,6 Kb ID: 284517
    Laatst bewerkt door mheijden; 29 Nov 2023, 15:32.

  • #2
    Een oplossing heb ik niet voor je, maar ben je je ervan bewust dat in de linkse printscreen je volledige g-mail adres te lezen is?

    Reageer


    • #3
      Heb dat gewoon uit gezet zal er wat foto's bij doen om te laten zien hoe het kan
      Foto 1 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_3.png
Bekeken: 429
Grootte: 636,9 Kb
ID: 284561 naar persoonlijke instellingen dan zie pijl

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_4.png
Bekeken: 427
Grootte: 627,1 Kb
ID: 284565 zie pijl zet dit uit

      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_5.png
Bekeken: 428
Grootte: 91,5 Kb
ID: 284569 zie pijl en klik aan weg foto

      Reageer


      • #4
        Beste copilot, gebruik jij ook Windows 11 ? Sorry, maar ik kan het niet vinden ondanks de foto's.

        Reageer


        • #5
          Gewoon in outlook mail van windows dan naar je post in dan benenden zie je een tandwieltje die aanklikken dan Persoonlijke instellingen en die 3 foto's
          En ik gebruik windows 11 pro met de oude mailbox van outlook

          Reageer


          • #6
            Beste Copilot, nogmaals dank voor jouw reactie en het is gelukt. mvg Martin

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X