Beste lezer,
Als afnemer van zakelijk internet van Delta (met vast IP adres), heb ik een eigen mailserver achter de internetverbinding.
Om deze soepel te laten draaien, moet de PTR record aangepast worden van mijn externe IP adres om naar mijn domein te verwijzen (DNS reverse lookup).
Normaliter is dit iets wat de internetprovider moet/kan aanpassen.
Echter, bij het contacteren van de klantenservice werd mij verteld dat ik dit zelf moet oplossen... Nu vraag ik mij af: Hoe dan?
Weet iemand hoe ik Delta klantenservice kan motiveren om dit alsnog te doen?
Als afnemer van zakelijk internet van Delta (met vast IP adres), heb ik een eigen mailserver achter de internetverbinding.
Om deze soepel te laten draaien, moet de PTR record aangepast worden van mijn externe IP adres om naar mijn domein te verwijzen (DNS reverse lookup).
Normaliter is dit iets wat de internetprovider moet/kan aanpassen.
Echter, bij het contacteren van de klantenservice werd mij verteld dat ik dit zelf moet oplossen... Nu vraag ik mij af: Hoe dan?
Weet iemand hoe ik Delta klantenservice kan motiveren om dit alsnog te doen?
Reageer