Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Usb stick bij windows 11

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Usb stick bij windows 11

    Voorheen was het heel eenvoudig gegevens van de ene USB stick naar de andere over te brengen via Verkenner.
    Ik had meerdere usb poorten. Thans 2: 1 voor de muis en de andere voor de USB Stick. Voor de tweede USB stick is geen plaats meer. Is het zo, dat ik nu altijd gebruik moet maken van een HUB ? Ik hoor graag.
    Overigens vind ik het ook waanzin dat er geen CD speler tegenwoordig meer in zit, althans bij mijn HP.
    Kostprijs voor HP misschien een tientje per CD speler. MVG Martin

  • #2
    Rinus ik hb inmiddels een losse cd speler gekocht en dat werkt goed. Maar toch. Qua cd speler gaf Krieke als antwoord: Je kan tegenwoordig alles downloaden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
      Rinus ik hb inmiddels een losse cd speler gekocht en dat werkt goed. Maar toch. Qua cd speler gaf Krieke als antwoord: Je kan tegenwoordig alles downloaden.
      En dat klopt toch ook?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door mheijden Bekijk bericht
        Rinus ik hb inmiddels een losse cd speler gekocht en dat werkt goed. Maar toch. Qua cd speler gaf Krieke als antwoord: Je kan tegenwoordig alles downloaden.
        Krieke heeft ook gelijk en dat is de reden dat PC's en laptops niet meer standaard met CD spelers/branders worden uitgerust.

        Reageer


        • #5
          Dank voor jullie reacties. Mvg Martin

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X