Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Regio probleem bij afspelen bepaalde zenders via Tune In player op eigen netwerk

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Regio probleem bij afspelen bepaalde zenders via Tune In player op eigen netwerk

    Goedemiddag,
    Ik heb sinds een aantal dagen problemen met Tune In op/via mijn Google Nest Hub, als ik vraag of bv Skyradio afgespeeld kan worden krijg ik te horen dat deze zender niet in mijn regio beluisterd kan worden!
    Ik heb hier nog nooit problemen mee gehad, werkte altijd goed. Het gekke is dat wanneer ik bv via mijn mobiel en via 4G afspeel het wel werkt.
    Ook heel raar (vindt ik) is dat wanneer ik een VPN open en Nederland als land kies, het wel werkt!
    Ook mijn startpagina geeft de temperatuur aan voor Noordrijn-Westfalen (zie bijlage)
    Iemand misschien een idee?

    Bedankt voor het mee denken.

    Gr. Jan
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door nixdus62; 19 Nov 2023, 15:26.

  • #2
    Ik denk dat de kans groot is dat je een buitenlands ip-adres hebt.

    https://2ip.io/

    Reageer


    • #3
      Hallo driepinter, bedankt voor het reageren, maar het gekke is dat als ik bv naar die link ga welke jij plaatste, ik gewoon in de omgeving van Brouwershaven zit, en dat klopt ook!
      Het ip adres welke ik via internet opvraag en ik op mijn modem terug vindt komt ook overeen.
      Ik heb geen idee of het met IPv6 te maken kan hebben?
      Laatst bewerkt door nixdus62; 19 Nov 2023, 15:59.

      Reageer


      • #4
        Even wat dingen geprobeerd, dis is het resultaat qua IP's en dergelijke
        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Deze geeft hem wel goed weer :

          IP Address Lookup - Check Location of Your Public IP (iplocation.io)

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X