Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

wmp op bureaublad

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• wmp op bureaublad

LS, Ik wil graag WMP op mijn bureaublad. WMP staat wel in mijn balk onderin, maar ik krijg het icoon niet op mijn bureaublad.
    Bij: al mijn apps staat wmp er ook niet bij, zodat: nieuw, snelkoppeling niet werkt. Ik heb WMP wel kunnen installeren, maar kom niet verder. Weet iemand een oplossing voor deze digibeet. Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite. MVG Martin. Windows 11.

Maak een nieuwe snelkoppeling aan : "%ProgramFiles(x86)%\Windows Media Player\wmplayer.exe" /prefetch:1

of gewoon WIN + R wmplayer
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Nov 2023, 15:08.

Reageer

Beste Driepinter, met (WIN + R wmplayer.exe) prima gelukt. Mijn dank daarvoor. Het enige is dat dit icoon nog niet zichtbaar is op het bureaublad, dat vind ik wel jammer.
      MVG Martin

Reageer

Icoontje zichtbaar op het bureaublad:
        WMP staat voor Windows Media Player? Ik heb het al decennia niet gebruikt. In dat geval:
        Methode 1.Type in de zoekbalk Windows Media Player. Klik rechts op het resutaat van de zoek actie, kies dan de optie [ Bestandsslocatie openen] een venster opent met daarin (een snelkoppeling naar) Windows Media Player. Klik dat aan en sleep het naar het bureaublad. Klaar.
        Methode 2. Open in het startmenu de folder [Accesoires] daarin ziet u [Windows Media Player] sleep dat naat het bureaublad.
        Beide methoden resulteren in een snelkoppeling op uw bureaublad.
        Laatst bewerkt door spunsjketa; 16 Nov 2023, 14:36.

Reageer

Beste Spunsjketa, Ondanks dat jij dit al een hele tijd niet meer hebt gebruikt, is het perfect gelukt, waarvoor mijn hartelijke dank. TOP.
          MVG Martin

Reageer

Forumleden, ik overigens nog een vraag: ik ben op zoek naar een interne cd speler voor mijn HP envy notebook. Het artikel nummer is: hp 820286-hc0. Heeft iemand die misschien ergens in een la liggen. HP kan deze niet meer leveren . Krieke in Zierikzee kan deze niet meer bestellen. Ik hoor graag. Mvg Martin

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X