Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

prikbord wel te zien als ik inlog. maar voor vele anderen die zien het niet.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • prikbord wel te zien als ik inlog. maar voor vele anderen die zien het niet.

    als ik inlog kan ik al mijn advertenties zien. maar de buren zien ze niet. heel raar. wat is er aan de hand. weet iemand dat?

  • #2
    Klopt, heb ik ook. Waarschijnlijk is Zeelandnet weer met updates bezig van het systeem of het spamfilter werkt te goed.

    Reageer


    • #3
      Klopt, ik heb het ook, maar het vreemde is dat ik wel advertenties heb gezien die vandaag geplaatst zijn, bij "sport" / "hengelsport".

      Reageer


      • #4
        Ja,de meeste advertentie,s zijn van gisteren,dus ze zijn hier of daar weer wel met een of andere kabel aan het stoeien zijn.

        [h=2][URL="https://citaten-en-wijsheden.nl/2574"]Het warme water vergeet niet dat het koud is geweest.[/URL][/h]

        Reageer


        • #5
          ben ik blij...ik dacht dat het aan mij lag.hihhi maar het ligt aan zeelandnet. pfff..... want ik zie wel dat er mensen kijken. en soms krijg ik een berichtje met vragen over iets wat ik te koop heb staan. maar die krijg ik pas urennnnnnnn later binnen op mijn prikbord. en dan beantwoord ik het. maar dan geven ze geen antwoord meer terug. jammer jammer. ik hoop dat het snel is opgelost. heel veel dank allemaal....... voor jullie antwoorden.....

          Reageer


          • #6
            Er zijn problemen met de weergave van de prikbord advertenties.
            Prikbordadvertenties worden netjes geplaatst, maar niet getoond bij de advertenties in de rubriek.
            De lijst met alle advertenties in een rubriek of subrubriek werkt niet goed.

            We zijn aan het kijken voor een oplossing.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X