Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Steam download snelheid begrenst op 33 mbit

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Steam download snelheid begrenst op 33 mbit

    Heb sinds Oktober glasvezel maar downloads op steam gaan niet sneller als 33 Mbit. Als ik over schakel op Ziggo gaan ze wel met 500+ Mbit zelfs op wifi.
    Laatst bewerkt door Eugene; 13 Nov 2023, 21:37.

  • #2
    Wat was je vraag?

    https://mspoweruser.com/nl/slow-stea...and-solutions/
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 13 Nov 2023, 22:37.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Mijn vraag was natuurlijk waarom dat zo is ? Het is niet meer zo traag gelukkig!
      Maar kopiƫren van bestanden van de ene pc naar de andere pc lijkt wel zo te zijn gaat soms wel iets sneller maar nog steeds met te lage snelheden.
      192 168 1 66 Verbinding met extern bureaublad 2024 02 29 13 09 39 (youtube.com)
      Ik moet even pc opnieuw opstarten heb even op de game pc windows 10 bij windows 11 via dual boot erbij opgezet, waardeloos asus moederbord herkent de netwerk controller niet tijdens windows installatie en volgens mij heb je wel internet nodig tegenwoordig om windows te installeren. Misschien kun je het ook wel omzeilen door middel van vragen te beantwoorden etc. dat weet ik even niet om zonder internet de windows installatie te doorlopen. Maar ik stop dan even een apart wifi adaptertje in de game pc, terwijl er ook nog eens wifi op het moederbord zit.
      Trouwens misschien kan ik dit zelf wel opgelost krijgen in een heel ver verleden toen de snelheden nog niet zo hoog waren heb ik dit misschien ook eens gehad. Moet nu even pc herstarten en ga dan verder testen.
      Laatst bewerkt door Eugene; 29 Feb 2024, 15:04.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Eugene Bekijk bericht
        Mijn vraag was natuurlijk waarom dat zo is ? Het is niet meer zo traag gelukkig!
        Maar kopiƫren van bestanden van de ene pc naar de andere pc lijkt wel zo te zijn gaat soms wel iets sneller maar nog steeds met te lage snelheden.
        192 168 1 66 Verbinding met extern bureaublad 2024 02 29 13 09 39 (youtube.com)
        Ik moet even pc opnieuw opstarten heb even op de game pc windows 10 bij windows 11 via dual boot erbij opgezet, waardeloos asus moederbord herkent de netwerk controller niet tijdens windows installatie en volgens mij heb je wel internet nodig tegenwoordig om windows te installeren. Misschien kun je het ook wel omzeilen door middel van vragen te beantwoorden etc. dat weet ik even niet om zonder internet de windows installatie te doorlopen. Maar ik stop dan even een apart wifi adaptertje in de game pc, terwijl er ook nog eens wifi op het moederbord zit.
        Trouwens misschien kan ik dit zelf wel opgelost krijgen in een heel ver verleden toen de snelheden nog niet zo hoog waren heb ik dit misschien ook eens gehad. Moet nu even pc herstarten en ga dan verder testen.
        Ik zou mij eerst verdiepen in dit en dan vervolgens instellen :

        https://www.ct.nl/workshops/map-of-b...uisnetwerk-in/

        Zo je het nu doet is geen goede manier van testen.
        Laatst bewerkt door driepinter; 29 Feb 2024, 17:11.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X