Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Website redirect

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Website redirect

    Goedemiddag,

    Een klant van ons maakt gebruik van het Delta Zakelijk pakket en ervaart problemen met het benaderen van de http://apb.agcocorp.com/ website. De klant word bij het benaderen geredirect naar https://parts.agcocorp.com/. Bij het inspecteren van het netwerk activiteit krijgt de klant de foutmelding 302 Found.

    Buiten de DELTA verbinding gaat dit wel goed.

    Wat zou dit kunnen zijn?

  • #2
    Al andere browser geprobeerd?
    Tijdelijke internetbestanden en cookies al eens verwijderd?

    Reageer


    • #3
      Heeft die klant dit probleem bij het fysiek invoeren van beide URL's of betreft het een button of link (uit bijvoorbeeld een nieuwsbrief of socmed pagina)?

      - Bedrijven kunnen lokaal uitgaande URLverzoeken omleiden als onderdeel van een bedrijfspolicy.

      - Aan de kant van beheer van de betreffende website, kunnen bezoekers, die vanaf het ip adres van die klant die site bezoeken, worden omgeleid naar de ander URL. Vraag de klant eens of hij/zij via een VPN verbinding ook hetzelfde probleem ervaart.

      - Laat de klant op de computer waar het probleem op wordt ervaren, vanaf de command prompt in Windows het commando 'ipconfig /flushdns' geven en kijk of het probleem zich dan nog voordoet.
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 10 Oct 2023, 10:03.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Bedankt voor jullie reactie.

        Het probleem is aanwezig op meerdere browsers. Het verwijderen van tijdelijke internetbestanden en cookies maakt jammer genoeg geen verschil.

        Het probleem is aanwezig bij het fysiek invoeren van de URL.

        Zo ver ik weet zijn er geen policies aanwezig die de URL verzoeken omleiden. Dit ga ik uitzoeken en kom ik later op terug.

        Bij het gebruiken van een VPN verbinding gaat dit wel goed.

        Na het uitvoeren van het ipconfig /flushdns command is het probleem jammer genoeg nog aanwezig.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X