Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Server

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Server

    Ik heb op de nokia xs-2426g-b een harde schijf via de usb poort aangesloten om deze als server te gebruiken waar ik bestanden op of af kan halen.. Welke instelling moet ik doen in de nokia xs-2426g-b om deze schijf te bereiken bijvoorbeeld via een ftp of sftp client?

  • #2
    Je kunt hier de manual downloaden :

    Download Nokia XS-2426G-B Product Manual | ManualsLib

    Hoofdstuk 8.43 Configuring USB blz. 131


    Bijgevoegde bestanden

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Je kunt hier de manual downloaden :

      Download Nokia XS-2426G-B Product Manual | ManualsLib

      Hoofdstuk 8.43 Configuring USB blz. 131

      Dank u , ik ga erméé aan de slag.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht

        Dank u , ik ga erméé aan de slag.
        Zal je net weer zien , ik heb een ander menu. Applicaties niet te vinden.

        Bijgevoegde bestanden

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
          Zal je net weer zien , ik heb een ander menu. Applicaties niet te vinden.
          Ja DELTA heeft eigen firmware, ik zou eens kijken onder devices wie weet zit het daar.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Ja DELTA heeft eigen firmware, ik zou eens kijken onder devices wie weet zit het daar.
            Ja heb al gezocht maar helaas.

            Reageer


            • #7
              Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: DeltaHelaas.jpg Bekeken: 0 Grootte: 48,7 Kb ID: 278959
              Oorspronkelijk gepost door Dutchplace Bekijk bericht
              Zal je net weer zien , ik heb een ander menu. Applicaties niet te vinden.
              Kijk anders even bij S)ecurity en zet de SFTP optie A)an. Houdt er wel rekening mee dat als dit werkt, je bv met Filezilla op poort 22 moet verbinden.
              Mocht die er (ook) niet tussenstaan dan zou je met een Raspberry Pi 4 (Pi 5 is net uit maar nog niet beschikbaar) een ftp servertje kunnen bouwen waarbij je veel meer mogelijkheden hebt en zelfs voor buitenaf bestanden kunt delen. Werk hier al een paar jaar met dit soort low cost oplossingen en bevalt prima.

              https://www.ct.nl/workshops/raspberry-pi-als-nas/

              Succes!
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Oct 2023, 20:14.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: DeltaHelaas.jpg Bekeken: 0 Grootte: 48,7 Kb ID: 278959
                Kijk anders even bij S)ecurity en zet de SFTP optie A)an. Houdt er wel rekening mee dat als dit werkt, je bv met Filezilla op poort 22 moet verbinden.
                Mocht die er (ook) niet tussenstaan dan zou je met een Raspberry Pi 4 (Pi 5 is net uit maar nog niet beschikbaar) een ftp servertje kunnen bouwen waarbij je veel meer mogelijkheden hebt en zelfs voor buitenaf bestanden kunt delen. Werk hier al een paar jaar met dit soort low cost oplossingen en bevalt prima.

                https://www.ct.nl/workshops/raspberry-pi-als-nas/

                Succes!
                Staat er helaas ook niet bij.

                Bijgevoegde bestanden

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X