Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vpn

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
    Heb ooit een lifetime op deze genomen: https://ra4wvpn.com/
    Kijk hier voor info over prijzen en of een aanbieder (snel) zwicht voor autoriteiten: https://www.reddit.com/r/VPN/
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_8.png
Bekeken: 380
Grootte: 127,8 Kb
ID: 271331
    Die zal het niet worden zulke meldingen ben ik geen fan van krijg ik bijna bij alle VPN sites

Reageer

VPN die ik gebruik is deze.
      Surfshark VPN – beveilig je data ● Onbeperkt aantal apparaten ● 24/7 support ● > 3200 servers in 100 landen ● Geen logs ● RAM-only servers en meer.

Reageer

Het is ook waar je een vpn voor wil gebruiken, het anoniem willen surfen of een connectie maken naar je eigen netwerk. Voor anoniem surfen heb je genoeg providers die te vinden zijn via google waar je een paar euro's voor betaald.

Ik zelf heb een vpn naar mijn netwerk omzo veilig te kunnen internetten op publieke wifi's en voor wanneer ik bij 1 van mijn pc's thuis moet zijn. Ik gebruik daarvoor een raspberry pi4b met open media vault als nas en vpn server en wireguard om mijn vpn tunnel op te zetten.

Hoe een vpn profider werkt is: je creëert een tunnel door het internet heen naar 1 van de vpn provider vpn servers en die laat je door zijn server dan internetten. Dus je gebruikt hun server in dat land wat je gekozen hebt om vanuit daar te kunnen internetten.

Het is interessant als je bijvoorbeeld Amerikaanse netflix wil zien of op sites komen die niet beschikbaar zijn vanuit nederland.

Enige nadeel is langzamer dan normaal internet en voor vpn providers moet je betalen.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_8.png
Bekeken: 380
Grootte: 127,8 Kb
ID: 271331
          Die zal het niet worden zulke meldingen ben ik geen fan van krijg ik bijna bij alle VPN sites
          Malwarebytes beschouwt *alles* dat met vpn's te maken heeft als verdacht, dus daar kun je niet op af gaan.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door ricardo248 Bekijk bericht
            Het is interessant als je bijvoorbeeld Amerikaanse netflix wil zien of op sites komen die niet beschikbaar zijn vanuit nederland.

Enige nadeel is langzamer dan normaal internet en voor vpn providers moet je betalen.
            Het is ook fijn als je veel van usenet downloadt en veel torrents seedt. Ik zal er ook aan moeten want doe allebei. Zal kiezen worden tussen PIA en Nord. Of ik wacht af tot ik een brief krijg.

Reageer

Malwarebytes beschouwt *alles* dat met vpn's te maken heeft als verdacht, dus daar kun je niet op af gaan.
              Gebruik zelf Nordvpn en Malwarebytes, maar daar heb ik nog nooit een melding van gehad.

Maar idd, die melding van riskware zegt eigenlijk niets...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door JanPietJoris Bekijk bericht

Gebruik zelf Nordvpn en Malwarebytes, maar daar heb ik nog nooit een melding van gehad.

Maar idd, die melding van riskware zegt eigenlijk niets...
                Heb MWB er weer eens op staan, maar erger me er snel aan. Met meldingen uit is het te doen.

Reageer

Heb MWB er weer eens op staan, maar erger me er snel aan. Met meldingen uit is het te doen.
                  Hier ook zo....

Voor downloaden van usenet is een vpn overigens niet erg nuttig, zeker als je SSL/TLS gebruikt.
                  Laatst bewerkt door JanPietJoris; 4 Aug 2023, 13:07.

Reageer

Hier geen aandelen NordVPN maar als jet het afsluit via link uitmijn abonnement krijg je 1 of 3 maanden gratis (en ik ook) en je kunt het 30 dagen gratis testen (abo binnen 30 dagen weer opzeggen). Een standaard abonnement voor 2 jaar is 3.99 per maand.

https://ref.nordvpn.com/uhNAapxTLXQ

Reageer

Het voordeel van Mullvad vind ik dat het geen abonnement is, als je 5 euro overmaakt kan je een maand verder maar als je niet betaalt is het ook prima, dan werkt het direct weer als je overmaakt.

Reageer

Maar je hebben naast je VPN ook gewoon een kpn of delta of zeelandnet of een andere provider erbij?

Reageer

Maar je hebben naast je VPN ook gewoon een kpn of delta of zeelandnet of een andere provider erbij?
                          Je hebt altijd ook een internet service provider zoals bv Delta nodig. Met alleen een vpn kan je niets...

Reageer

Er zit nu een VPN in de nieuwe Edge 117

Edge Secure Netwerk VPN (microsoft.com)

Maar je kunt er bar weinig mee want je kunt geen servers instellen waardoor het ongeschikt is voor het bekijken van illegale streams enz.
                            Bijgevoegde bestanden

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                              Er zit nu een VPN in de nieuwe Edge 117

Edge Secure Netwerk VPN (microsoft.com)

Maar je kunt er bar weinig mee want je kunt geen servers instellen waardoor het ongeschikt is voor het bekijken van illegale streams enz.
                              Heb geen Edge is zo lek als een zeef een dagje internet 15000 trackers

Reageer

Heb geen Edge is zo lek als een zeef een dagje internet 15000 trackers
                                Gelukkig zijn andere browsers wèl 100% veilig...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                                X