Hoi Delta,
We hadden geen idee dat ons installatiepakket naar ons nieuwe adres was gestuurd, waar nog niemand woonde. Daarom is het pakket teruggestuurd en het lijkt erop dat het verdwenen is. We hebben via de chat (Damian) gesproken en het probleem zou opgelost worden, maar helaas is dit tot op heden niet gebeurd. We vroegen ons dus af wat we nu moesten doen? Het zou prettig zijn als er een eenvoudigere manier is om contact met u op te nemen als nieuwe klant. Het lijkt erop dat dit zo is opgelost door middel van een telefoontje.
*update: ik zag zojuist in de Postnl app dat het wederom naar het nieuwe adres wordt opgestuurd, ondanks het herhaaldelijke verzoek om dit naar ons oude adres te sturen. Ik heb het bezorgadres aangepast naar een Postnl locatie in de hoop dat ik het daar dan kan ophalen.
We hadden geen idee dat ons installatiepakket naar ons nieuwe adres was gestuurd, waar nog niemand woonde. Daarom is het pakket teruggestuurd en het lijkt erop dat het verdwenen is. We hebben via de chat (Damian) gesproken en het probleem zou opgelost worden, maar helaas is dit tot op heden niet gebeurd. We vroegen ons dus af wat we nu moesten doen? Het zou prettig zijn als er een eenvoudigere manier is om contact met u op te nemen als nieuwe klant. Het lijkt erop dat dit zo is opgelost door middel van een telefoontje.
*update: ik zag zojuist in de Postnl app dat het wederom naar het nieuwe adres wordt opgestuurd, ondanks het herhaaldelijke verzoek om dit naar ons oude adres te sturen. Ik heb het bezorgadres aangepast naar een Postnl locatie in de hoop dat ik het daar dan kan ophalen.
Reageer