Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraagje

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
    Mij maak het niet uit hoe je over mij denken maar ik vertel je ook niet hoe ik over jullie denk.
    Dat doe je nu dus juist precies wèl. En als het je niets uitmaakt, waarom dan toch reageren?
    1 ding weet ik wel als je alle raad opvolgd van hier je heel je internet en pc laptop en de rest wat in deze onderwerpen allemaal worden geadviseerd gebruikt er een grote KANS is dat het niet meer werkt. Het meeste wat hier door de vaste clan wordt gegeven als antwoordt op een probleem van een ander is 99 % gekopieert of verzonnen of ergens anders hebben gelezen omdat ze denken er iets van te weten. Succes ermee zou ik zeggen tegen de vraag stellers. Dan zijn er ook nog een paar die je proberen af te zeiken (@koekeroe) en nog wat van die meeloppers. Die denken dat ze in de kleuterschool zijn mafkezen zijn dat voor mij.
    Je afzeiken? Je bedoelt vragen stellen? Dat mag toch? Kun je (serieuze vraag, want dat moet er dus nu bij gezegd worden) voorbeelden geven van adviezen die fout zijn of niet kloppen?
    Zo nu weet je hoe ik er over denk succes ermee.
    Je vertelt ons niet niet hoe je over ons denkt, toch? Wat was dit dan? Serieuze vraag: Waarom dat rare gedrag en die rotopmerkingen over anderen?

    Reageer


    • #17
      Guys,
      Laten we het wel leuk houden mensen!

      Reageer


      • #18
        het is weer weekend zeker??!

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
          Guys,
          Laten we het wel leuk houden mensen!
          Tuurlijk. Dit is heel gewoon iemand aanspreken op zijn gedrag naar andere reageerders. Leuker kan ik het niet maken. En het heeft te maken met de baggersfeer hier. Het hoort wel te kunnen en mogen. Ik ben de sfeer goed beu en zal mensen die anderen onvriendelijk bejegenen daar op aanspreken. (Ja, ik ben mede schuldig aan die sfeer, daarom zie je mij ook niet meer reageren op de manier van toen...)

          Reageer


          • #20
            [QUOTE=4454at27;n263900]Mij maak het niet uit hoe je over mij denken maar ik vertel je ook niet hoe ik over jullie denk.
            1 ding weet ik wel als je alle raad opvolgd van hier je heel je internet en pc laptop en de rest wat in deze onderwerpen allemaal worden geadviseerd gebruikt er een grote KANS is dat het niet meer werkt.
            Het meeste wat hier door de vaste clan wordt gegeven als antwoordt op een probleem van een ander is 99 % gekopieert of verzonnen of ergens anders hebben gelezen omdat ze denken er iets van te weten.
            Succes ermee zou ik zeggen tegen de vraag stellers.
            Dan zijn er ook nog een paar die je proberen af te zeiken (@koekeroe) en nog wat van die meeloppers.
            Die denken dat ze in de kleuterschool zijn mafkezen zijn dat voor mij.
            Zo nu weet je hoe ik er over denk succes ermee.
            [/QUO

            Op mijn haar heb je het niet voor zien he Behandel iemand met respect als hij wat vraagt of er misschien naast zit ,maar niet van die lompe antwoorden, ik moet volgende week nog bij je buurman zijn ,misschien kan ik je nog zo advies geven? ,onder het genot van een kop koffie ,en gaan we glunderend weer verder,en snappen we elkaar ,zo werkt het ,fatsoenlijk naar elkaar

            Reageer


            • #21
              Waarom worden dit soort off-topic berichten niet gemod?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                Mij maak het niet uit hoe je over mij denken maar ik vertel je ook niet hoe ik over jullie denk.
                1 ding weet ik wel als je alle raad opvolgd van hier je heel je internet en pc laptop en de rest wat in deze onderwerpen allemaal worden geadviseerd gebruikt er een grote KANS is dat het niet meer werkt.
                Het meeste wat hier door de vaste clan wordt gegeven als antwoordt op een probleem van een ander is 99 % gekopieert of verzonnen of ergens anders hebben gelezen omdat ze denken er iets van te weten.
                Succes ermee zou ik zeggen tegen de vraag stellers.
                Dan zijn er ook nog een paar die je proberen af te zeiken (@koekeroe) en nog wat van die meeloppers.
                Die denken dat ze in de kleuterschool zijn mafkezen zijn dat voor mij.
                Zo nu weet je hoe ik er over denk succes ermee.
                Volgens mij ben jij er alleen op uit om te azijnpissen. Dacht dat ze in Borssele meer verstand hadden Leuke mensen daar met uitzonderingen.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                  Waarom worden dit soort off-topic berichten niet gemod?
                  Er wordt hier niet actief gemonitord en gemodereerd. Er wordt pas ingegrepen als het uit de hand loopt. Het is ook geen forum zoals dat van Tweakers waar toegewijde mods er boven op zitten. Hier ben je nog echt ouderwets afhankelijk van het fatsoen en de impulscontrole van reageerders. En dat laat hier wel wat te wensen over.
                  Laatst bewerkt door Koeba; 29 May 2023, 11:43.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                    Mij maak het niet uit hoe je over mij denken maar ik vertel je ook niet hoe ik over jullie denk.
                    1 ding weet ik wel als je alle raad opvolgd van hier je heel je internet en pc laptop en de rest wat in deze onderwerpen allemaal worden geadviseerd gebruikt er een grote KANS is dat het niet meer werkt.
                    Het meeste wat hier door de vaste clan wordt gegeven als antwoordt op een probleem van een ander is 99 % gekopieert of verzonnen of ergens anders hebben gelezen omdat ze denken er iets van te weten.
                    Succes ermee zou ik zeggen tegen de vraag stellers.
                    Dan zijn er ook nog een paar die je proberen af te zeiken (@koekeroe) en nog wat van die meeloppers.
                    Die denken dat ze in de kleuterschool zijn mafkezen zijn dat voor mij.
                    Zo nu weet je hoe ik er over denk succes ermee.
                    Wie is er hier nu een azijnzeiker???? je kunt altijd naar een ander forum toch.....

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door lambik333 Bekijk bericht

                      Wie is er hier nu een azijnzeiker???? je kunt altijd naar een ander forum toch.....
                      Ik snap het ook niet goed. Als het hier zo'n dom zootje is, wat doe je er dan nog?

                      Reageer


                      • #26
                        Vraag: Waar in mijn delta omgeving zet ik cgnat uit?

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht
                          Vraag: Waar in mijn delta omgeving zet ik cgnat uit?
                          Niet, de sectie is helaas nog niet aanwezig. Wel vreemd dat ze dan al wel cgnat uitrollen :-(

                          Je zou moeten bellen met de servicedesk om het uitgezet te krijgen of chatten. Ik heb de voorkeur voor het eerste.

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Niet, de sectie is helaas nog niet aanwezig. Wel vreemd dat ze dan al wel cgnat uitrollen :-(

                            Je zou moeten bellen met de servicedesk om het uitgezet te krijgen of chatten. Ik heb de voorkeur voor het eerste.
                            Ik heb ze gebeld en ze zeiden, dat het ook via Mijn Delta kan...
                            Ze hebben het uitgezet.. Weet iemand wanneer ik mijn modem (PON) kan restarten voor de release van nieuw ipadres?

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door ilankroon Bekijk bericht

                              Ik heb ze gebeld en ze zeiden, dat het ook via Mijn Delta kan...
                              Ze hebben het uitgezet.. Weet iemand wanneer ik mijn modem (PON) kan restarten voor de release van nieuw ipadres?
                              Volgens mij wordt je internet verbinding verbroken wanneer je een nieuw ip-adres krijgt, maar dat kan wel een paar uur duren.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                                Volgens mij wordt je internet verbinding verbroken wanneer je een nieuw ip-adres krijgt, maar dat kan wel een paar uur duren.
                                Ok, want net even de stekker eruit en erin hielp niet
                                Ik wacht het af
                                Thanx

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X