Via de chat met de klantenservice en ook telefonisch kom ik er niet uit. Vandaar dat ik het maar eens hier op het forum gooi.
Ik heb een Delta Flexpakket. Alleen internet over glas. 150 Mbps + 250 Mbps extra. Kosten € 45 plus € 3,50 per maand. Al meer dan een jaar geleden afgesloten, dus ben niet langer dan een maand gebonden. Zie foto Huidig Flexpakket.
Een van de kenmerken van een Flexpakket is (bron: https://www.delta.nl/flexpakket/) "Je Flexpakket is maandelijks aanpasbaar. Dit doe je eenvoudig met je persoonlijke account in MijnDELTA. Wil je bijvoorbeeld volgende maand toch een ander zenderpakket? Of je snelheid verhogen? Geen probleem. Dat is de flexibiliteit van DELTA." Zie foto Kenmerken Flexpakket.
Maar als ik wil wijzigen naar 150 Mbps zie ik rechts staan: Looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 150. Dat is strijdig met de kenmerken van een Flexpakket.
Delta biedt momenteel 6 maanden 2000 Mbps aan voor € 45. Als ik daarvoor kies heb ik meer snelheid voor minder geld. Na 1 (of bv. 6) maanden kan ik volgens de kenmerken van het Flexpakket weer een lagere, goedkopere snelheid kiezen.
Maar als ik kies voor 2000 Mbps staat er rechts € 60 in plaats van € 45. En ook hier weer looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 2000.
Ook als ik verder ga naar bestellen blijft het maandbedrag op € 60 staan. De € 45 komt nergens meer naar voren. Zie foto Besteloverzicht.
In de chat kwam de medewerkster er niet uit. Ze raadde me aan om de telefonische klantenservice te bellen.
De eerste medewerker van de telefonische klantenservice kwam er ook niet uit. De medewerker met wie ik uiteindelijk werd doorverbonden bleef beweren dat een aanpassing van de snelheid van internet in mijn Flexpakket altijd een nieuw contract voor een jaar met zich meebracht. De getoonde aanbieding voor 2 Gig voor € 45, na 6 maanden € 60 kon hij ook niet in orde maken.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Kan iemand uitleggen hoe het zit met een aanpassing in internetsnelheid binnen een Flexpakket?
Waarom staat er bij elke aanpassing Looptijd 1 jaar?
Waarom lijkt het of ik kan kiezen voor 2 Gig voor € 45, maar kan ik het vervolgens niet bestellen?
Ik heb een Delta Flexpakket. Alleen internet over glas. 150 Mbps + 250 Mbps extra. Kosten € 45 plus € 3,50 per maand. Al meer dan een jaar geleden afgesloten, dus ben niet langer dan een maand gebonden. Zie foto Huidig Flexpakket.
Een van de kenmerken van een Flexpakket is (bron: https://www.delta.nl/flexpakket/) "Je Flexpakket is maandelijks aanpasbaar. Dit doe je eenvoudig met je persoonlijke account in MijnDELTA. Wil je bijvoorbeeld volgende maand toch een ander zenderpakket? Of je snelheid verhogen? Geen probleem. Dat is de flexibiliteit van DELTA." Zie foto Kenmerken Flexpakket.
Maar als ik wil wijzigen naar 150 Mbps zie ik rechts staan: Looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 150. Dat is strijdig met de kenmerken van een Flexpakket.
Delta biedt momenteel 6 maanden 2000 Mbps aan voor € 45. Als ik daarvoor kies heb ik meer snelheid voor minder geld. Na 1 (of bv. 6) maanden kan ik volgens de kenmerken van het Flexpakket weer een lagere, goedkopere snelheid kiezen.
Maar als ik kies voor 2000 Mbps staat er rechts € 60 in plaats van € 45. En ook hier weer looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 2000.
Ook als ik verder ga naar bestellen blijft het maandbedrag op € 60 staan. De € 45 komt nergens meer naar voren. Zie foto Besteloverzicht.
In de chat kwam de medewerkster er niet uit. Ze raadde me aan om de telefonische klantenservice te bellen.
De eerste medewerker van de telefonische klantenservice kwam er ook niet uit. De medewerker met wie ik uiteindelijk werd doorverbonden bleef beweren dat een aanpassing van de snelheid van internet in mijn Flexpakket altijd een nieuw contract voor een jaar met zich meebracht. De getoonde aanbieding voor 2 Gig voor € 45, na 6 maanden € 60 kon hij ook niet in orde maken.
Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
Kan iemand uitleggen hoe het zit met een aanpassing in internetsnelheid binnen een Flexpakket?
Waarom staat er bij elke aanpassing Looptijd 1 jaar?
Waarom lijkt het of ik kan kiezen voor 2 Gig voor € 45, maar kan ik het vervolgens niet bestellen?
Reageer