Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Flexpakket, looptijd, aanbieding

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Flexpakket, looptijd, aanbieding

    Via de chat met de klantenservice en ook telefonisch kom ik er niet uit. Vandaar dat ik het maar eens hier op het forum gooi.

    Ik heb een Delta Flexpakket. Alleen internet over glas. 150 Mbps + 250 Mbps extra. Kosten € 45 plus € 3,50 per maand. Al meer dan een jaar geleden afgesloten, dus ben niet langer dan een maand gebonden. Zie foto Huidig Flexpakket.

    Een van de kenmerken van een Flexpakket is (bron: https://www.delta.nl/flexpakket/) "Je Flexpakket is maandelijks aanpasbaar. Dit doe je eenvoudig met je persoonlijke account in MijnDELTA. Wil je bijvoorbeeld volgende maand toch een ander zenderpakket? Of je snelheid verhogen? Geen probleem. Dat is de flexibiliteit van DELTA." Zie foto Kenmerken Flexpakket.

    Maar als ik wil wijzigen naar 150 Mbps zie ik rechts staan: Looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 150. Dat is strijdig met de kenmerken van een Flexpakket.

    Delta biedt momenteel 6 maanden 2000 Mbps aan voor € 45. Als ik daarvoor kies heb ik meer snelheid voor minder geld. Na 1 (of bv. 6) maanden kan ik volgens de kenmerken van het Flexpakket weer een lagere, goedkopere snelheid kiezen.
    Maar als ik kies voor 2000 Mbps staat er rechts € 60 in plaats van € 45. En ook hier weer looptijd 1 jaar. Zie foto Wijziging naar 2000.

    Ook als ik verder ga naar bestellen blijft het maandbedrag op € 60 staan. De € 45 komt nergens meer naar voren. Zie foto Besteloverzicht.

    In de chat kwam de medewerkster er niet uit. Ze raadde me aan om de telefonische klantenservice te bellen.
    De eerste medewerker van de telefonische klantenservice kwam er ook niet uit. De medewerker met wie ik uiteindelijk werd doorverbonden bleef beweren dat een aanpassing van de snelheid van internet in mijn Flexpakket altijd een nieuw contract voor een jaar met zich meebracht. De getoonde aanbieding voor 2 Gig voor € 45, na 6 maanden € 60 kon hij ook niet in orde maken.

    Heeft iemand dit al eens meegemaakt?
    Kan iemand uitleggen hoe het zit met een aanpassing in internetsnelheid binnen een Flexpakket?
    Waarom staat er bij elke aanpassing Looptijd 1 jaar?
    Waarom lijkt het of ik kan kiezen voor 2 Gig voor € 45, maar kan ik het vervolgens niet bestellen?

  • #2
    Ik lees niet dat je bij aanpassen abo recht houdt op maandelijks weg kunnen. Maar als het er staat, hoor ik het graag.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
      Ik lees niet dat je bij aanpassen abo recht houdt op maandelijks weg kunnen. Maar als het er staat, hoor ik het graag.
      Je kan een 12 maanden deal maken.

      Reageer


      • #4
        Goed bezig heb ook wat aangepast in me account.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Gerrit de Postduif Bekijk bericht
          Goed bezig heb ook wat aangepast in me account.
          4454at27 ?

          Reageer


          • #6
            Erikd_o ik wil u laten weten dat er op paar foto's wat privégegevens staan zoals je adres en klantnummer

            Reageer


            • #7
              Aanpassen van het flexpakket kan op ieder moment. Het is niet voor niets flex. Wat wel kan is dat eventuele kortingen gaan vervallen wanneer je wisselt van internetsnelheid of iets dergelijks.

              Wat ik meestal doe ik ieder jaar een 12 maanden deal maken met korting. Dan zit je wel weer 12 maanden aan de provider vast (in mijn geval Delta) maar heb je wel een mooi pakket voor een jaar met korting.

              Overigens worden Solcon en T-Mobile interessant qua prijsstelling.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27

                zoek je mij?
                nee hoor

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Francois83 Bekijk bericht
                  Erikd_o ik wil u laten weten dat er op paar foto's wat privégegevens staan zoals je adres en klantnummer
                  Dank. Er is wat misgegaan met het maskeren van de gegevens op 1 foto. Helaas is dit forum erg lastig met foto's vervangen of verwijderen als je eenmaal je bericht hebt geplaatst. Dus ik heb het maar zo gelaten.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                    Ik lees niet dat je bij aanpassen abo recht houdt op maandelijks weg kunnen. Maar als het er staat, hoor ik het graag.
                    Een Flexpakket sluit je initieel af voor minimaal 12 maanden. Daarna kun je er van af met een opzegtermijn van een maand.
                    Binnen je contract kun je maandelijks naar behoefte aanpssingen doen, bv. groter of kleiner zenderpakket, internetsnelheid.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Je kan een 12 maanden deal maken.
                      Ik kreeg ook een deal aangeboden: 2 Gig voor € 50. Terwijl die mij al wordt aangeboden voor € 45, de eerste 6 maanden.
                      Helaas is er geen goede overeenkomst tussen aanbieding en wat je kunt bestellen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                        Overigens worden Solcon en T-Mobile interessant qua prijsstelling.
                        Solcon 200/200 € 49,99
                        Delta 400/400 € 48,50
                        T-Mobile levert op mijn adres niet over Deltafiber glas

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X