Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Websites geblokkeerd?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Websites geblokkeerd?

    Het viel me op dat een webshop als Ochama (die samenwerkt met Blokker) niet te bereiken is via de delta aansluiting. De pagina laadt niet of geeft een network error.
    Als ik het probeer via mobiel internet (T-mobile 5g) dan werkt het gewoon.
    Weet iemand of het een beleid van Delta is om bepaalde sites te blokkeren? Is er een lijst van geblokkeerde websites (afgezien van torrent sites).

  • #2
    Werkt gewoon hoor. Laad een beetje traag.
    Foutmelding?

    Reageer


    • #3
      https://www.delta.nl/geblokkeerd/
      Maar Ochama wordt niet geblokkeerd hoor, laadt inderdaad traag dus ligt aan 'de andere kant'

      Reageer


      • #4
        Via de ochama app geeft hij “network error“. Of gewoon blank scherm.
        Via de browser “unreachable”.
        Zodra ik WiFi uit zet en het op mobiel netwerk probeer werkt het meteen.
        Vreemd dat het bij jou wel werkt.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht
          Via de ochama app geeft hij “network error“. Of gewoon blank scherm.
          Via de browser “unreachable”.
          Zodra ik WiFi uit zet en het op mobiel netwerk probeer werkt het meteen.
          Vreemd dat het bij jou wel werkt.
          Vraag ook eens aan Ochama en laat weten wat ze zeiden.

          Reageer


          • #6
            Nu 2x geprobeerd met de laatste Firefox en ik krijg:

            De wachttijd voor de verbinding is verstreken

            Fout tijdens het verbinden met ochama.com.

            * Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
            * Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
            * Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.


            Reageer


            • #7
              Nieske
              Het probleem lijkt in een deel van ons netwerk te zitten, ik heb een melding gemaakt. (het lijkt niet direct eenvoudig)

              Gebruik je een eigen router? Als je daar op ook ipv6 aanzet/inschakelt zou het wel moeten werken.
              Laatst bewerkt door deltacpe; 27 Apr 2023, 15:24.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht
                Nieske
                Het probleem lijkt in ons netwerk te zitten, ik heb een melding gemaakt. (het lijkt niet direct eenvoudig)

                Gebruik je een eigen router? Als je daar op ook ipv6 aanzet/inschakelt zou het wel moeten werken.
                Hehe, eindelijk ook een expert op het gebied van het netwerk op dit forum! Wordt gewaardeerd!

                Ipv6 is een pilot gaande op glasvezel?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Hehe, eindelijk ook een expert op het gebied van het netwerk op dit forum! Wordt gewaardeerd!

                  Ipv6 is een pilot gaande op glasvezel?
                  Krijg nog steeds geen IPv6 adres en een IPv6 prefix helaas. Zou graag meedoen met IPv6 pilot met een eigen router (pfSense).

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Router Bekijk bericht

                    Krijg nog steeds geen IPv6 adres en een IPv6 prefix helaas. Zou graag meedoen met IPv6 pilot met een eigen router (pfSense).
                    Zullen we even het antwoord afwachten OF er een pilot is en WAAR ? Dat zal dan in een bepaald gebied zijn.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Hehe, eindelijk ook een expert op het gebied van het netwerk op dit forum! Wordt gewaardeerd!

                      Ipv6 is een pilot gaande op glasvezel?
                      Ben je weer dingen voor jezelf aan het invullen? Wie heeft het hier over glasvezel en ipv6 werkt al jaren op de kabel in het Delta gebied (caiway geen idee van).

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                        Ben je weer dingen voor jezelf aan het invullen? Wie heeft het hier over glasvezel en ipv6 werkt al jaren op de kabel in het Delta gebied (caiway geen idee van).
                        Excuus, het zou fijn zijn dat de TS het er dan bij vermeld!

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Excuus, het zou fijn zijn dat de TS het er dan bij vermeld!
                          Zeldzaam treffend dat je in 1 zin excuses maakt, tegelijk de TS verantwoordelijk maakt en een taalfout maakt.
                          Laatst bewerkt door Koeba; 28 Apr 2023, 16:51.

                          Reageer


                          • #14
                            Laat maar ook.
                            Laatst bewerkt door Kennie-L; 28 Apr 2023, 20:50. Reden: Te veel eer.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Nieske Bekijk bericht
                              Het viel me op dat een webshop als Ochama (die samenwerkt met Blokker) niet te bereiken is via de delta aansluiting. De pagina laadt niet of geeft een network error.
                              Als ik het probeer via mobiel internet (T-mobile 5g) dan werkt het gewoon.
                              Weet iemand of het een beleid van Delta is om bepaalde sites te blokkeren? Is er een lijst van geblokkeerde websites (afgezien van torrent sites).
                              Ik denk dat deze site niet voor niks zo moeilijk te bereiken is.
                              Het is een Chinees bedrijf.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X