Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Snelheid

    Wij hebben voor Delta glas fiber gekozen omdat dit sneller zou zijn dan Ziggo.
    Televisie = perfect.
    Internet werk goed, wifi werk goed.
    ALLEEN, ik gebruik Usenet, heb een Eweka account en download regelmatig content. Maar in snelheid merk ik er niets van, ik heb zelfs de indruk dat het met Ziggo sneller ging.

    Heeft iemand hier verstand van of kan mij raad geven.

  • #2
    Wat voor internet abonnement is er afgesloten en welke snelheid geefr bijvoorbeeld de Delta speedtest aan? (https://www.delta.nl/internet/speedtest/). Ook belangrijk is dat de pc bekabeld is aangesloten om dit juist te testen.

    En eweka usenet heeft ook weer verschillende abonnementen wat begint bij 50 Mbps, 300 Mbps en highspeed, dit is ook weer afhankelijk van het aantal streams. Mij is het in ieder geval gelukt om met eweka de volledige 1 Gbps verbinding dicht te trekken.

    succes!

    Reageer


    • #3
      Het ligt er aan welke snelheid je afneemt usenet ( abonnement) deze heeft verschillende snelheden down .

      Reageer


      • #4
        Eweka snelheden zijn 50 Mbps 300 Mbps of Onbeperkte snelheid deze gebruik ik hier downloaden met 850 tot 975 Mbps op de coax van Delta

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Peter voogt Bekijk bericht
          Heeft iemand hier verstand van of kan mij raad geven.
          Probeer eens via poort 80 of 119. TLS/SSL (poort 563 of 443) is altijd trager omdat die data eerst versleuteld moet worden.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Probeer eens via poort 80 of 119. TLS/SSL (poort 563 of 443) is altijd trager omdat die data eerst versleuteld moet worden.
            Niet geschoten, dan hou je munitie over.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X