Afgelopen week heb ik mijn installatiepakket binnen gekregen van Delta glasvezel en zelf volgens de handleiding geïnstalleerd. Helaas had ik nog geen internet, ik had gelukkig ook een afspraak staan met een monteur dus ik heb daar nog op gewacht.
De monteur gaf aan dat het modem goed geïnstalleerd was en dat de glasvezel connector naar het modem niet beschadigd was, maar ik heb geen internet.
Het vreemde is dat het modem zelf wel aangeeft dat er een internet verbinding is, maar zowel het browsen naar websites als het pingen naar IP-adressen (zowel in de tools van de modem, als in Windows en Android) geeft geen resultaat. Het enige IP-adres wat ik kan pingen is de gateway van Delta.
De monteur gaf daarnaast ook aan dat het opmerkelijk was dat het lampje bij TEL rood brandt (ondanks dat ik alleen internet afneem).
Er ligt sinds afgelopen week een technisch ticket bij Delta, maar helaas was de beloofde reactietijd van 24 uur niet behaald.
Heeft iemand dit probleem zelf al eens meegemaakt en heb je dit zelf op kunnen lossen of heeft iemand suggesties waar ik de oplossing kan zoeken?
De monteur gaf aan dat het modem goed geïnstalleerd was en dat de glasvezel connector naar het modem niet beschadigd was, maar ik heb geen internet.
Het vreemde is dat het modem zelf wel aangeeft dat er een internet verbinding is, maar zowel het browsen naar websites als het pingen naar IP-adressen (zowel in de tools van de modem, als in Windows en Android) geeft geen resultaat. Het enige IP-adres wat ik kan pingen is de gateway van Delta.
De monteur gaf daarnaast ook aan dat het opmerkelijk was dat het lampje bij TEL rood brandt (ondanks dat ik alleen internet afneem).
Er ligt sinds afgelopen week een technisch ticket bij Delta, maar helaas was de beloofde reactietijd van 24 uur niet behaald.
Heeft iemand dit probleem zelf al eens meegemaakt en heb je dit zelf op kunnen lossen of heeft iemand suggesties waar ik de oplossing kan zoeken?
Reageer