Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nokia XS-2426G-B geen internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nokia XS-2426G-B geen internet

    Afgelopen week heb ik mijn installatiepakket binnen gekregen van Delta glasvezel en zelf volgens de handleiding geïnstalleerd. Helaas had ik nog geen internet, ik had gelukkig ook een afspraak staan met een monteur dus ik heb daar nog op gewacht.
    De monteur gaf aan dat het modem goed geïnstalleerd was en dat de glasvezel connector naar het modem niet beschadigd was, maar ik heb geen internet.

    Het vreemde is dat het modem zelf wel aangeeft dat er een internet verbinding is, maar zowel het browsen naar websites als het pingen naar IP-adressen (zowel in de tools van de modem, als in Windows en Android) geeft geen resultaat. Het enige IP-adres wat ik kan pingen is de gateway van Delta.

    De monteur gaf daarnaast ook aan dat het opmerkelijk was dat het lampje bij TEL rood brandt (ondanks dat ik alleen internet afneem).
    Er ligt sinds afgelopen week een technisch ticket bij Delta, maar helaas was de beloofde reactietijd van 24 uur niet behaald.

    Heeft iemand dit probleem zelf al eens meegemaakt en heb je dit zelf op kunnen lossen of heeft iemand suggesties waar ik de oplossing kan zoeken?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door swaans Bekijk bericht
    Heeft iemand dit probleem zelf al eens meegemaakt en heb je dit zelf op kunnen lossen of heeft iemand suggesties waar ik de oplossing kan zoeken?
    Zeer spijtig dat de technicus het pand verlaat zonder verdere uitleg van zaken te geven.
    Ik zou elke dag even bellen om te vragen of het probleem al is opgepakt.
    Telefoon: 088 224 91 50
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Mar 2023, 14:15.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Bedankt voor het telefoonnummer, ik zal wel eens gaan bellen ook.

      Het lijkt dat er wel iets is aangesloten, ik heb ik de afgelopen dagen wel 2 keer een paar minuten internet gehad. Maar ook niet meer dan dat.

      En na het installeren van het modem kreeg ik bericht van Delta dat mijn pakket klaar voor gebruik is, er lijkt dus in ieder geval iets terug te gaan naar Delta.

      Reageer


      • #4
        Ben zeer benieuwd of dit probleem inmiddels is opgelost en hoe lang dit heeft geduurd. Wordt zelf op 20 maart ook aangesloten op een brandnieuwe glasvezel aansluiting.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door swaans Bekijk bericht
          Bedankt voor het telefoonnummer, ik zal wel eens gaan bellen ook.

          Het lijkt dat er wel iets is aangesloten, ik heb ik de afgelopen dagen wel 2 keer een paar minuten internet gehad. Maar ook niet meer dan dat.

          En na het installeren van het modem kreeg ik bericht van Delta dat mijn pakket klaar voor gebruik is, er lijkt dus in ieder geval iets terug te gaan naar Delta.
          In het ergste geval ben je niet goed gepatched on de straatkast of werkt een switch in dr straatkast niet correct. Daar had die monteur minimaal naar moeten kijken en men had de lijn moeten doormeten, dat kan ook op afstand wanneer je met Delta belt.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X