Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ervaringen Solcon?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Ervaringen Solcon?

Bij ons op de Noord Veluwe had je de keus tussen Delta, Solcon, Caiway en nog een zwaar gecensureerde variant. Ik zat bij KPN via koper met een extra buitengebied modem en heb toen voor Delta 150 Mbit gekozen (nu 400 Mbit geworden) omdat ze de goedkoopste waren. Later pas hoorde ik dat Solcon een onderdeel van KPN was en dat ik mijn mail adres daar had kunnen houden.
    Ik zie nu dat de prijs van Solcon, met abbo interactieve TV/internet/vaste telefoon van b.v. 200 Mbit, als je alles optelt en aftrekt aan kortingen etc. maar een paar euro duurder uit bent. Maar standaard wel 70+ zenders (45 HD) en Fritz!box modem en twee TV ontvangers. Die 200 Mbit extra bij Delta geloof ik wel, dat merk je toch niet of nauwelijks.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Solcon en of overstappen zou lonen voor die paar extra Euro meer?

Als ik zou overstappen naar Solcon dan krijg ik ook weer mijn KPN mobiel voordelen weer terug want ik heb ook nog steeds een KPN mobiel abbo. Ik heb alleen voor m'n zoon een 1GB mobiel abbo van Delta afgesloten wat me 5 Euro korting oplevert maar waar ik qua kosten niet heel tevreden mee ben als hij buiten de EU z'n telefoon wil gebruiken (buiten bundel kosten in b.v. Zwitserland zijn hoog dan).

Oorspronkelijk gepost door Deltamark Bekijk bericht
    Bij ons op de Noord Veluwe had je de keus tussen Delta, Solcon, Caiway en nog een zwaar gecensureerde variant. Ik zat bij KPN via koper met een extra buitengebied modem en heb toen voor Delta 150 Mbit gekozen (nu 400 Mbit geworden) omdat ze de goedkoopste waren. Later pas hoorde ik dat Solcon een onderdeel van KPN was en dat ik mijn mail adres daar had kunnen houden.
    Ik zie nu dat de prijs van Solcon, met abbo interactieve TV/internet/vaste telefoon van b.v. 200 Mbit, als je alles optelt en aftrekt aan kortingen etc. maar een paar euro duurder uit bent. Maar standaard wel 70+ zenders (45 HD) en Fritz!box modem en twee TV ontvangers. Die 200 Mbit extra bij Delta geloof ik wel, dat merk je toch niet of nauwelijks.

Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met Solcon en of overstappen zou lonen voor die paar extra Euro meer?

Als ik zou overstappen naar Solcon dan krijg ik ook weer mijn KPN mobiel voordelen weer terug want ik heb ook nog steeds een KPN mobiel abbo. Ik heb alleen voor m'n zoon een 1GB mobiel abbo van Delta afgesloten wat me 5 Euro korting oplevert maar waar ik qua kosten niet heel tevreden mee ben als hij buiten de EU z'n telefoon wil gebruiken (buiten bundel kosten in b.v. Zwitserland zijn hoog dan).
    Solcon is prima. Maar je zou ook naar Plinq, Online en HeldenvanNu moeten kunnen.

Reageer

Solcon werkt goed, hoge bitrate voor TV (12.5Mbps) en Dolby!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door twentefut Bekijk bericht
        Solcon werkt goed, hoge bitrate voor TV (12.5Mbps) en Dolby!
        En dat met een oude Amino6 box naar ik meen te weten?

Reageer

Nee, de Arris 5202 (zelfde als KPN)

Reageer

Wie bedoel je met 'zwaar gecensureerde variant'?

Misschien heb je hier iets aan:
            @ https://www.internetten.nl/provider/...lantervaringen
            @ https://nederlandreview.nl/telecom/s...lingen-reviews
            @ https://gathering.tweakers.net/forum...ssages/1532155
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Kliksafe

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                Zoals Bor al aangaf inderdaad kliksafe met als doelgroep de bijbelvasten onder ons. Bedankt voor de links.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Solcon is prima. Maar je zou ook naar Plinq, Online en HeldenvanNu moeten kunnen.
                  Ik geloof dat ook HeldenvanNu en CBizz erbij zaten maar volgens mij richten die zich op bedrijven en kleine zelfstandigen.

Reageer

Ik geloof dat ook HeldenvanNu en CBizz erbij zaten maar volgens mij richten die zich op bedrijven en kleine zelfstandigen.
                    Plinq en Online ook. Netrebel en Freedom op XGPON.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X