Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Poort 443 geblokkeerd door Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Is het probleem nu al inmiddels opgelost ?

    Info
    Laatst bewerkt door driepinter; 11 May 2023, 11:04.

    Reageer


    • #32
      Het viel me op dat de interface van Nokia nieuwer oogt, het lijkt erop dat er een nieuwe firmware update is uitgerold.

      De DMZ optie lijkt nu ook goed te werken, poort 443 komt er nu doorheen bij mij met DMZ mode, port-forwarding hier dus niet meer nodig!

      Huidige versie:

      ProductClass: XS-2426G-B
      HWVer: 3FE49546BBAA
      SWVer: 3FE49544JJJL30

      Ik heb geen idee wat de vorige versie was, iemand wel toevallig?
      Laatst bewerkt door lumix1991; 11 May 2023, 14:12.

      Reageer


      • #33
        Oorspronkelijk gepost door lumix1991 Bekijk bericht
        Het viel me op dat de interface van Nokia nieuwer oogt, het lijkt erop dat er een nieuwe firmware update is uitgerold.

        De DMZ optie lijkt nu ook goed te werken, poort 443 komt er nu doorheen bij mij met DMZ mode, port-forwarding hier dus niet meer nodig!

        Huidige versie:

        ProductClass: XS-2426G-B
        HWVer: 3FE49546BBAA
        SWVer: 3FE49544JJJL30

        Ik heb geen idee wat de vorige versie was, iemand wel toevallig?
        ik zit nog op software versie 3FE49385HJIL96 en heb portforwards aangezet omdat DMZ voor mijn niet goed functioneerde, ook de NAT local loopback functioneerde niet goed. Werkt dat bij jou wel of gebruik je een interne DNS server?

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door coolhva Bekijk bericht

          ik zit nog op software versie 3FE49385HJIL96 en heb portforwards aangezet omdat DMZ voor mijn niet goed functioneerde, ook de NAT local loopback functioneerde niet goed. Werkt dat bij jou wel of gebruik je een interne DNS server?
          Geen idee of dat werkt, ik gebruik interne DNS.

          Reageer


          • #35
            Klopt.
            Nokia heeft een nieuwe firmware versie uitgerold en bij mij staat poort 443 nu ook open.

            Ik zat op softwareversie: "3FE49544MJJJ05(1.2202.705) waar dus de bug in zat
            En nu zit de nokia op versie: "3FE49544JJJL30".

            En daarmee werkt het!... (eindelijk :-)

            Reageer


            • #36
              Ik heb nog steeds versie 3FE49385HJIL96, zou ook wel eens de nieuwe versie willen ontvangen.

              DMZ werkte tot twee weken geleden prima, toen een stroomonderbreking gehad, daarna een nieuw IP en geen werkende DMZ meer.

              Update:
              Blijkt te komen omdat Cgnat aangezet was op mijn verbinding. Via de klantenservice uit laten zetten, alles werkt weer inbound.

              Nu nog bridge mode en IPv6.
              Laatst bewerkt door Willy0611; 4 Aug 2023, 12:58.

              Reageer


              • #37
                Emailserver werkt wel onder WiFi.

                ik ondervind dezelfde problemen met mijn Synology NAS. Voorheen onder Ziggo totaal geen probleem. Als ik mijn laptop waarop mijn mailclient draai via de LAN wil gaan gebruiken is de mailserver niet te vinden. Echter doe ik dit via de WiFi zonder LAN kabel heb ik totaal geen problemen. Wie weet waar het verschil zit?

                Reageer


                • #38
                  Oorspronkelijk gepost door Willy0611 Bekijk bericht

                  ...... Nu nog bridge mode en IPv6.
                  Dat zou erg welkom zijn idd ..... vraag is alleen of dat net zo "snel" opgelost gaat worden als het "port forwarding issue" van de TS uit deze topic (ben bang van niet)
                  [SIZE=10px][I]"Technologie is een woord dat iets beschrijft dat nog niet werkt"

                  - Nokia XS-2426G-B
                  - UDR Dream Router (pending installation)
                  - USW-Lite-8-PoE
                  - AP U6+[/I][/SIZE]

                  Reageer


                  • #39
                    Oorspronkelijk gepost door bimmersport Bekijk bericht

                    Dat zou erg welkom zijn idd ..... vraag is alleen of dat net zo "snel" opgelost gaat worden als het "port forwarding issue" van de TS uit deze topic (ben bang van niet)
                    Bridge mode gaat nog zeker enkele jaren duren lees dit stukje maar eens :

                    https://gathering.tweakers.net/forum...66240#76666240

                    Dus het heeft geen zin om hier nog op te wachten dus ik zou maar voor een eigen modem kiezen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X