Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Enkele websites laden niet via DELTA internet thuis.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Enkele websites laden niet via DELTA internet thuis.

    Sinds 2 dagen ervaar ik problemen met het laden van enkele webpagina's. Ik krijg de melding: het duurt te lang voordat de website reageert. Dit is op alle apparaten in ons huis. Maar niet bij de buren die ook DELTA glasvezel hebben. Ik heb de router al eens opnieuw opgestart maar dat helpt niet. Andere websites opent hij wel gewoon.

    Iemand een idee waar ik dit kan verhelpen?

  • #2
    Probeer eens u geschiedenis leeg te maken , kan wel eens helpen .

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
      Probeer eens u geschiedenis leeg te maken , kan wel eens helpen .
      Dat en van de sites die niet werken de koekjes verwijderen. https://www.consumentenbond.nl/inter...es-verwijderen

      Reageer


      • #4
        Ik heb ongeveer hetzelfde op mijn pc. Websites kan ik wel openen maar eventuele verwijzingen naar een volgende pagina krijg ik ook de melding pagina is niet bereikbaar, het laden duurt te lang.
        Hetzelfde mailtje open ik op mijn laptop en dan werkt het wel. vreemd toch

        Reageer


        • #5
          Je kan eens proberen een andere DNS server te configureren. Hopelijk helpt je dat wat.
          Hier een link naar vpngids en waar de werking van DNS wordt uitgelegd en een handleiding staat om het aan te passen.
          Dankzij DNS weet je browser waar jij naartoe wilt. Lees hier hoe het werkt en hoe je sneller en veiliger kunt internetten!

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X