Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte WIFI

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte WIFI

    Ben 2 weken klant bij Delta.Ik ervaar een schommelend wifi signaal.Modem staat in meterkast.1 woonlaag in de kamer ongeveer 5 mtr. Vanaf meterkast is signaal niet continu.Bij de vorige provider met een Fritz modem helemaal geen slechte wifi.Zelfs het signaal van de buren is sterker.Kan nu wel extra punten aanschaffen maar waarom geen sterker modem als dat kan/bestaat.Heeft iemand ook zo een dergelijke ervaring?

  • #2
    Misschien zit de buurman op hetzelfde wifi kanaal, je kunt het beste een ander kanaal configureren voor wifi 2.4 is dit kanaal 1,6 of 11. Ook kun je deze instelling aanpassen voor wifi 5/6. Mijn advies is blijf ver weg van de zogenaamde extra wifi punten met een mesh netwerk.

    https://www.consumentenbond.nl/internet/wifi-verbeteren

    Reageer


    • #3
      Ik had het zelfde probleem, slechte wifi verbindingen, viel ook vaak weg, heb toen de 3 TP-Link mesh adapters besteld bij Delta en sindsdien hebben wij hier een super stabiel en snel wifi netwerk, doe er uw voordeel mee!

      Reageer


      • #4
        Wij hadden altijd redelijke wifi maar dat is sinds enkele maanden veel minder

        Reageer


        • #5
          Na aanschaf 3 TPlink stukken beter.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X