We hebben een Sagemcom (witte) modem in combinatie met 3 Deco M5 mesh WiFi access points. Dit heeft al een hele tijd fantastisch gewerkt tot vorige week ineens dagelijks meerdere keren de internetverbinding weg begon te vallen. Onze hoofd-Deco is met een kabel verbonden met de modem, maar krijgt dan een rood lampje (geen internetverbinding).
Ik heb een kijkje genomen in de log van de router en die geeft de errors uit de screenshot, rond de tijd van de verloren verbinding. Volgens mij wijzen die errors op een intern probleem, dus dat verklaart volgens mij niet de problemen, maar ik sta open voor andere inzichten.
Enig idee hoe ik verder kan checken wat er aan de hand is? Heb al eerder een probleem gehad met een modem, die is toen vervangen.
Als iemand een idee heeft hoe ik op een efficiënte manier in contact kom met de juiste afdeling van de klantenservice, wordt dat ook gewaardeerd, de delta/ZeelandNet website leidt me steeds in rondjes en de digitale assistent is alleen maar frustrerend.
Ik heb een kijkje genomen in de log van de router en die geeft de errors uit de screenshot, rond de tijd van de verloren verbinding. Volgens mij wijzen die errors op een intern probleem, dus dat verklaart volgens mij niet de problemen, maar ik sta open voor andere inzichten.
Enig idee hoe ik verder kan checken wat er aan de hand is? Heb al eerder een probleem gehad met een modem, die is toen vervangen.
Als iemand een idee heeft hoe ik op een efficiënte manier in contact kom met de juiste afdeling van de klantenservice, wordt dat ook gewaardeerd, de delta/ZeelandNet website leidt me steeds in rondjes en de digitale assistent is alleen maar frustrerend.
Reageer