Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internet valt ineens meerdere keren per dag weg

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internet valt ineens meerdere keren per dag weg

    We hebben een Sagemcom (witte) modem in combinatie met 3 Deco M5 mesh WiFi access points. Dit heeft al een hele tijd fantastisch gewerkt tot vorige week ineens dagelijks meerdere keren de internetverbinding weg begon te vallen. Onze hoofd-Deco is met een kabel verbonden met de modem, maar krijgt dan een rood lampje (geen internetverbinding).

    Ik heb een kijkje genomen in de log van de router en die geeft de errors uit de screenshot, rond de tijd van de verloren verbinding. Volgens mij wijzen die errors op een intern probleem, dus dat verklaart volgens mij niet de problemen, maar ik sta open voor andere inzichten.

    Enig idee hoe ik verder kan checken wat er aan de hand is? Heb al eerder een probleem gehad met een modem, die is toen vervangen.
    Als iemand een idee heeft hoe ik op een efficiënte manier in contact kom met de juiste afdeling van de klantenservice, wordt dat ook gewaardeerd, de delta/ZeelandNet website leidt me steeds in rondjes en de digitale assistent is alleen maar frustrerend.

  • #2
    Vragen over glasvezel?
    Bel 0118-22 55 25
    Vragen over internet via kabel?
    Bel 0118-22 55 75
    Beschikbaar:
    Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
    Zaterdag: 10:00 - 16:00
    Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00

    Reageer


    • #3
      Drivers updaten

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
        Drivers updaten
        Waarvan? De router is up to date, de access points zijn up to date. En het euvel zit niet bij mijn apparaten, maar bij de bron.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Chouffeke Bekijk bericht
          Vragen over glasvezel?
          Bel 0118-22 55 25
          Vragen over internet via kabel?
          Bel 0118-22 55 75
          Beschikbaar:
          Maandag t/m vrijdag: 08:00 - 21:00
          Zaterdag: 10:00 - 16:00
          Zondag (technische helpdesk): 10:00 - 16:00
          Zucht, ja hoor ik zal wel weer bellen. Dat schiet echt nooit op, maar blijkbaar willen ze niet anders meer.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door jpnaomi Bekijk bericht

            Zucht, ja hoor ik zal wel weer bellen. Dat schiet echt nooit op, maar blijkbaar willen ze niet anders meer.
            Zucht. Het forum is geen onderdeel van de servicedesk van Delta. Hier wonen een aantal mede-abonnees die elkaar proberen te helpen. De enigen die je kunnen helpen omdat het hun werk is, zitten achter die nummers. Dat er naar het forum verwezen wordt is prima, zolang men er maar bij zegt dat het geen enkele status heeft, anders dan een bont gezelschap van amateurs, betweters en soms een verdwaalde ict-er.
            Laatst bewerkt door Koeba; 29 Dec 2022, 09:49.

            Reageer


            • #7
              Ik vind van wel

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
                Ik vind van wel
                Dat mag. Maar het is niet zo.

                Reageer


                • #9
                  Dat Deco-home spul werkt voor geen meter....ik was er al snel klaar mee en heb internet en wifi via het stopcontact.

                  Reageer


                  • #10
                    Beste advies: Als een kabel trekken echt niet kan: Powerline, tweede beste oplossing na bekabeld. Deco e.a. staan ergens onderin de top 10. Dus laat het je niet aansmeren!

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X