Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Werkt Highwinds nog?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Werkt Highwinds nog?

    Ik probeer vanaf een coax-aansluiting in te loggen op highwinds.zeelandnet.nl met het hoofd-emailadres ([email protected]) en bijbehorend wachtwoord.
    Foutmelding die terugkomt is "Authorization for highwinds.zeelandnet.nl failed (Answer: 502 Authentication Failed)." Zelfs met maar 2 connecties gaat dit mis.

    Wijzigen van wachtwoord van het hoofdaccount werkt niet (ook niet met een uur wachten).

    Werkt Highwinds bij jullie nog wel?

  • #2
    Hier werkt het via coax nog steeds.

    Reageer


    • #3
      Werkt prima hier. highwinds.zeelandnet.nl port119
      Laatst bewerkt door Dutchplace; 19 Dec 2022, 15:55.

      Reageer


      • #4
        https://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?p=45556

        foutmelding 502
        08 mei 2012, 21:18

        Klik eens linksboven in spotnet op "bewerken- "provider".
        Staan daar je gegevens goed ingevuld?

        De limiet voor de nieuwsserver blijft 50 GB per maand. Wanneer u deze limiet bereikt heeft, zult u merken dat u geen toegang meer krijgt tot highwinds.zeelandnet.nl. Bij het inloggen wordt dan de melding gegeven '502 Authentication Failed'. Op uw Persoonlijke informatie Pagina (PiP) kunt u bij uw dataverbruik zien of u de limiet bereikt heeft. De retentie van de artikelen op highwinds.zeelandnet.nl is ca. 80 dagen, er zijn 4 connecties van maximaal 4 Mbps ieder mogelijk.

        Is je datalimiet bereikt?
        zou dat de reden nog kunnen zijn?

        Of gebruik je een vpn ?
        highwinds werkt mogelijk alleen vanaf een zeelandnet ip
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 19 Dec 2022, 21:11.

        Reageer


        • #5
          Uit het "Help" bestand van Spotnet Classic:

          502 Authentication Failed
          Een foutmelding met nummer 502 en omschrijving " Authentication Failed " betekent dat je gebruikersnaam en/of wachtwoord onjuist is.

          Vaak komt dit doordat het wachtwoord uit je e-mail gekopieerd en geplakt is in je Spotnet.
          Om deze melding te voorkomen, kun je proberen je wachtwoord uit de e-mail over te typen.
          Mocht deze melding dan weer verschijnen, neem dan contact met je USP (usenet provider).

          Reageer


          • #6
            JanPietJoris was het maar zo simpel... afgelopen jaar 0 bytes gedownload en ook het wijzigen van het wachtwoord helpt niet.
            En ook een VPN wordt niet gebruikt.

            Reageer


            • #7
              Naam en wachtwoord dus ingetypt? Gebruik geen ssl, dacht dat Highwinds dat niet ondersteunde. (dus poort 119 gebruiken)

              Als dat allemaal niet werkt zou ik het ook niet meer weten...

              Reageer


              • #8
                Ondersteunt-ie wel, op een ander poortnummer.
                Maar het helpt allemaal niks.
                De klantenservice vraagt om een computer op poort 1 van het modem aan te sluiten en het dan nogmaals te proberen.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
                  Ondersteunt-ie wel, op een ander poortnummer.
                  Maar het helpt allemaal niks.
                  De klantenservice vraagt om een computer op poort 1 van het modem aan te sluiten en het dan nogmaals te proberen.

                  Intussen bij mij werkend.
                  Laatst bewerkt door cschults; 25 Feb 2023, 15:36.

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X