Oorspronkelijk gepost door Bordewolf
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Port forward instellen op Nokia XS-2426G-B
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Nogal overtrokken; je bent overgestapt zonder jezelf goed te informeren. 15 minuten hier en op Tweakers inlezen en je had geweten wat je te wachten stond.
Ik ga het hoe dan ook proberen op te lossen, maar ik vind het in elk geval onbehoorlijk van Delta dat ze zich zo opstellen.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Je kunt ook proberen een mail te sturen naar [email protected] met je vraag.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Dit is algemeen bekend wanneer je op Tweakers zit. Wanneer R3D niet wil reageren op PB's dan zal hij dat niet doen, maar in de basis wil hij graag verder helpen.
Hij heeft zelfs een Betaversie van een Delta-Discord opgezet voor expertgebruikers (lees de meer gevorderde knutselaars die meer doen dan alleen het modem en een router neerzetten).
Dit is nog niet publiek omdat dit een testversie is om te kijken of deze opzet gaat werken.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door PeterOO Bekijk bericht
Ik heb me wel degelijk ingelezen, maar als Delta op haar website aangeeft dat je een dynamisch IP kunt instellen ipv GCNAT en daar ook bij staat dat je daarmee port forwarding kunt uitvoeren mag je toch verwachten dat dat mogelijk is en de helpdesk op zijn minst even wil kijken of het werkt. Nergens op de site van Delta staat dat port forwarding niet wordt ondersteund, maar als je ze belt, mailt of chat komen ze ineens met de reactie dat het niet wordt ondersteund. Ik ga het hoe dan ook proberen op te lossen, maar ik vind het in elk geval onbehoorlijk van Delta dat ze zich zo opstellen.
20.3 Onze dienst leveren wij tot en met de aansluiting, maar vanaf dat punt bent u zelf verantwoordelijk of en hoe de dienst functioneert. Daarbij kunnen bijvoorbeeld apparaten die niet door DELTA worden geadviseerd problemen opleveren.
Dat is tegelijk lekker makkelijk: "Zoek het uit; jouw spullen" én best begrijpelijk.
Reageer
-
Stelletje AMMATEURS hier. Knetterende Paddenstoelen gepropt met hooistrooi.. Poorten die geblockt worden? 1 ZET JE (FIREWAL) UIT in je Router. (Nu in uw (Computer), Windows of firmware-> Dus uw Computer Android of en iOS (Firewall!) Maak een uitzonderingregel in uw Firewall. Makkelijkste is zet die Firewall troep gewoon lekker uit. Mocht dit nog niet werken?????????? BEL MET DELTA Klanten Surfers. Ik hou van water, kan er niets aan doen. EN LEG UIT DAT JE EEN (SERVER) DRAAID. Ja een (SERVER) Dan zal Delta ******* Voor je uitzetten. Binnen 6 uren Werken je Poorten naar behoren. Zo niet? Dan heb je zelf iets verkeerd gedaan.... TCP + UDP Hoeft niet altijd samen te werken. Vaak afzonderlijk opstellen met de zelfde poorten. Dus UDP 33333 en opslaan, en dan ook nog, TCP 33333 opslaan. Gescheiden opstellen. Wat een verhalen hier, pfff knetterende acute bla bla ptss oogvlies trauma. Arme Delta. Vendor Nokia XS-2426G-B. De 2 gb glasvezel router is een krachtpatser. Werkt uitstekend. Deze methode werkt voor alle Routers en modellen en Providers, voor de gene die dit zichzelf afvraagt? Het enige verschil is dat Delta de snelste glasvezelinternet heeft en de meest geaffineerde routerinstellingen bied. Afhankelijk natuurlijk welke (modem) (Router) en abonnement u neemt? Ik raad u sterk af om over te stappen. Wie overstapt naar COAX? Krijgt minder snelheid voor het zelfde geld, door eigen gebrek aan kennis.1 fotoLaatst bewerkt door Spyker Planet; 5 Sep 2024, 13:09.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Spyker Planet Bekijk bericht.....Knetterende Paddenstoelen gepropt met hooistrooi.
Reageer
-
Lang antwoord op korte vraag...heb je toestemming gevraagd en gekregen? Ja of nee is handiger....
Reageer
-
Ik heb van niemand toestemming nodig om iemand voort te helpen, en al helemaal niet van jou.
- 1 Like
Reageer
-
En nog steeds geen antwoord. Je hebt van niemand toestemming nodig om te helpen, waar zeg ik dat? Jammer dat je zo gebeten en onnodig grof reageert. Waarom?
Reageer
-
Omdat jij je continu bemoeid met anderen. Reageer inhoudelijk, help de mensen hier of zeg even niets. Dat is voor de sfeer hier beter.
Reageer
-
Omdat jij je continu bemoeid met anderen. Reageer inhoudelijk, help de mensen hier of zeg even niets. Dat is voor de sfeer hier beter.
je wil iedereen je zelfingenomen mening opdringen
en doen geloven ,dat je de Jomanda uit Twente bent
Hou eerst je eigen hok schoon ,voor je je met een ander bemoeit
- 2 Likes
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer