Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe 4Gig abonnementsvorm ?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    Wat wel zin heeft is een goedwerkend en toekomst bestendig televisieplatform. Maar dat lijkt Delta weinig te interesseren.
    Deze sneer is ook een sneer naar DELTA-TV-team. Dat is niet helemaal terecht. Dit team post hier ook op dit forum en heeft het afgelopen jaar al veel gerealiseerd.
    Iets anders is of men nu eindelijk de portemonnee gaat trekken om te investeren in de soft-en hardware en een backbone die gewoon alles aan kan en ook echt die inhaalslag gaat maken,
    Ik heb nu KPN gezien bij kennissen:
    * Dolby werkt zonder beeldhaperingen bij overschakelen en wanneer het signaal er niet is dan keurig stereo. Overigens dit kon ook bij Caiway Multiscreen dat men er uit heeft gegooid….
    * 4K en UHD ziet er gelikt uit en wordt al minimaal 2 jaar doorgegeven
    * Mooie en duidelijke gebruikersinterface
    * Decoder werkt als een malle, volgens deze kennissen nooit wegtrekkers in het beeld, geen haperingen of problemen.

    Hoe anders is dit bij Delta,

    Reageer


    • #17
      Met andere woorden: Delta als bedrijf presteert niet naar behoren en dat heeft niets met een sneer naar het team te maken. Dat is gewoon de realiteit.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Met andere woorden: Delta als bedrijf presteert niet naar behoren en dat heeft niets met een sneer naar het team te maken. Dat is gewoon de realiteit.
        Klopt maar om de mensen die niet de beleidsbeslissingen maken, maar wel hard werken aan het tv product elke keer een diskwalificatie te geven is ook niet terecht.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Deze sneer is ook een sneer naar DELTA-TV-team. Dat is niet helemaal terecht. Dit team post hier ook op dit forum en heeft het afgelopen jaar al veel gerealiseerd.
          Iets anders is of men nu eindelijk de portemonnee gaat trekken om te investeren in de soft-en hardware en een backbone die gewoon alles aan kan en ook echt die inhaalslag gaat maken,
          Ik heb nu KPN gezien bij kennissen:
          * Dolby werkt zonder beeldhaperingen bij overschakelen en wanneer het signaal er niet is dan keurig stereo. Overigens dit kon ook bij Caiway Multiscreen dat men er uit heeft gegooid….
          * 4K en UHD ziet er gelikt uit en wordt al minimaal 2 jaar doorgegeven
          * Mooie en duidelijke gebruikersinterface
          * Decoder werkt als een malle, volgens deze kennissen nooit wegtrekkers in het beeld, geen haperingen of problemen.

          Hoe anders is dit bij Delta,
          Jij doet niets anders dan 'sneren' naar Delta in bijna elke post van je.
          Hou in vredesnaam eens op met dit gedrag
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

            Jij doet niets anders dan 'sneren' naar Delta in bijna elke post van je.
            Hou in vredesnaam eens op met dit gedrag
            Dat valt erg mee, ik best nog een keer herhalen tevreden te zijn met wat ik nu heb.
            Wel met winstwaarschuwing: komt KPN voorbij dan ben ik wel weg.

            Reageer


            • #21
              Met hetgeen door stofdoek wordt aangegeven geeft hij geen enkele sneer aan hardwerkende Delta medewerkers. Wanneer je zegt “Maar dat lijkt Delta weinig te interesseren.” dan wordt daar duidelijk Delta als bedrijf mee bedoeld en daar heeft hij gewoon een goed punt. Het rammelt aan alle kanten en van een goede communicatie hebben ze ook nog nooit gehoord.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
                Met hetgeen door stofdoek wordt aangegeven geeft hij geen enkele sneer aan hardwerkende Delta medewerkers. Wanneer je zegt “Maar dat lijkt Delta weinig te interesseren.” dan wordt daar duidelijk Delta als bedrijf mee bedoeld en daar heeft hij gewoon een goed punt. Het rammelt aan alle kanten en van een goede communicatie hebben ze ook nog nooit gehoord.
                Hoe zou dat voor jou voelen als je aan het tv product werkt, je best doet, zelfs om beleid om te zetten…
                Maar ik ben het eens, Delta als geheel neerzetten is in de basis niets mis mee. En eens dat rammelt ook qua communicatie, maar juist niet de communicatie van DELTA-TV-team…. Ik zou dat niet willen missen en bedenk dat deze mensen hier ook een keer weglopen als we alleen maar roepen dat het tv product bagger is (wat het in de basis niet is).

                Maar openheid over hoe het staat met thema’s als Dolby, UHD en 4K is nu even niet, al weet ik wel 1 ding zeker, Is er nieuws dan deelt DELTA-TV-team dat hier wel het eerst!

                Reageer


                • #23
                  Dan zou je je nooit kunnen uitspreken tegen een bedrijf. En ook het Delta-team communiceert matig. Succesjes worden gedeeld, maar wanneer iets teruggedraaid wordt dan is het gissen naar de oorzaak.
                  Daar staat overigens tegenover dat ALLE communicatie gewoon op de site beschikbaar zou moeten zijn en niet alleen info van een hard werkend team binnen dit forum.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                    Wat heb je aan 4000 mbps zonder UHD zenders?
                    Ruim genomen is nodig voor een ongestoorde streaming
                    • 10 Mbps - Aanbevolen voor SD-kwaliteit
                    • 15 Mbps - Aanbevolen voor HD-kwaliteit
                    • 35 Mbps - Aanbevolen voor Ultra HD-kwaliteit
                    Houd er rekening mee dat een 4 Gbps bandbreedte gebaseerd is op _gecombineerd_ internetgebruik: max 1x 2500Gbps en 1500 Gbps voor overig verkeer. Hetzelfde geldt voor 8Gbps: max 1x 2500Gbps en 5500 Gbps voor overig verkeer.
                    Laatst bewerkt door Webkabouter; 23 Nov 2022, 19:25.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #25
                      Toch blijft de indruk hangen dat Delta een tv-oplossing van de onderste plank heeft ingekocht. Dit is zoals het overkomt, of Stoneroos echt Aldi/B-garnituur is durf ik niet te zeggen, ik ben geen kenner zoals velen hier. KPN koopt (duurder) in bij Accenture (AVS6) en heeft minder problemen. Of zouden de Bor's op het kpn-forum allemaal trollen zijn? Wat mag je verwachten en waarop baseer je die verwachting?
                      Laatst bewerkt door Koeba; 24 Nov 2022, 07:54.

                      Reageer


                      • #26
                        En is het heel brutaal om te opperen dat we een apart topic over het platform maken? Deze ging over abonnementsvormen toch?

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X