Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijswijzigingen per 1 januari 2023

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijswijzigingen per 1 januari 2023

    https://www.delta.nl/wijzigingen2023/

    Let op :

    Dit is dus alleen voor glasvezel !
    Laatst bewerkt door driepinter; 22 Nov 2022, 10:14.

  • #2
    Ik begrijp niets van deze prijsverhoging.
    Er is aangetoond dat vast internet veel te duur is in Nederland vergeleken met een hoop andere Europese landen.
    De prijs zou juist moeten zakken.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik begrijp niets van deze prijsverhoging.
      Er is aangetoond dat vast internet veel te duur is in Nederland vergeleken met een hoop andere Europese landen.
      De prijs zou juist moeten zakken.
      Dat heet inflatiecorrectie

      Reageer


      • #4
        Voor ESPN zullen we dan wel per 1 januari ESPN UHD erbij krijgen om de verhoging te compenseren? Ik zou anders een verlaging verwachten.
        Bij andere providers voor hetzelfde geld wel deze zender erbij.

        Verder snap ik de verhoging niet helemaal, de prijzen zouden moeten zakken in mijn opinie, of de snelheden moeten omhoog, dat kan ook.

        Arte en TV5 verdwijnen waar veel naar gekeken wordt.
        https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...lijst_2023.pdf
        • JENZE
        • ARTE
        • TV5MONDE
        • Playboy TV Europe
        • Nautical Channel
        • Babes TV
        • Pure Babes
        • Extreme Sports (per 1 juni 2023)
        • SWR
        • Phoenix CNE
        Bij Nieuw in het pakket worden alleen maar bestaande zenders genoemd. De 120+ gaat er kwalitatief op achteruit
        Wordt deze dan goedkoper?
        Arte, TV5 en SWR zou ik niet willen missen!
        De rest mag wel weg, is sowieso meuk.

        De volgende zenders komen overigens bij:
        * Xite (HD)
        * Secret Circle (HD)
        * Penthouse TV (HD)
        * 2M (HD)
        * Antena 3 (HD)
        * CBBC (HD)
        * CNBC Europe (HD)
        * Fox News Channel (HD)
        * Mediaset Italia (HD)

        En de volgende vraag: wordt dan alles HD en wanneer komt er dan UHD en 4K , Dolby ?

        DELTA-TV-team klopt de nieuwe zenderlijst wel, hier schrik ik van!
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Nov 2022, 18:57.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          Voor ESPN zullen we dan wel per 1 januari ESPN UHD erbij krijgen om de verhoging te compenseren? Ik zou anders een verlaging verwachten.
          Bij andere providers voor hetzelfde geld wel deze zender erbij.

          Verder snap ik de verhoging niet helemaal, de prijzen zouden moeten zakken in mijn opinie, of de snelheden moeten omhoog, dat kan ook.

          Verder vervallen er HEEL VEEL ZENDERS. Zelfs een zender als ARTE waar veel naar gekeken wordt verdwijnt compleet.
          https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...t_2023.pdf
          • JENZ
          • ARTE
          • TV5MONDE
          • Playboy TV Europe
          • Nautical Channel
          • Babes TV
          • Pure Babes
          • Extreme Sports (per 1 juni 2023)
          • SWR
          • Phoenix CNE
          Bij Nieuw in het pakket worden alleen maar bestaande zenders genoemd. De 120+ gaat er gewoon 11 zenders op achteruit.
          Wordt deze dan goedkoper?
          Arte, TV5 en SWR zou ik niet willen missen hier in de regio Twente!
          De rest mag wel weg, is sowieso meuk.

          En de volgende vraag zou dan zeker zijn wordt alles HD en wanneer UHD en 4K , Dolby aangezien hier wel iets voor terug moet komen!

          DELTA-TV-team klopt de nieuwe zenderlijst wel, hier schrik ik van!
          Kijk hier begin je weer opnieuw met je aannames Bor ,Stop daar mee Man Delta regelt het ,en zitten ,niet te wachten op iemand uit Twente die het voor hun regelt

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Kijk hier begin je weer opnieuw met je aannames Bor ,Stop daar mee Man Delta regelt het ,en zitten ,niet te wachten op iemand uit Twente die het voor hun regelt
            Ik constateer en stel volkomen legitieme vragen. Ik heb zelfs het zenderoverzicht er even bij gedaan per 2023, dus geen aannames of onzin, feiten.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik constateer en stel volkomen legitieme vragen. Ik heb zelfs het zenderoverzicht er even bij gedaan per 2023, dus geen aannames of onzin, feiten.
              wat is dit dan Bor
              En de volgende vraag zou dan zeker zijn wordt alles HD en wanneer UHD en 4K , Dolby aangezien hier wel iets voor terug moet komen! 🤔🤔 Dit zijn jouw woorden
              Laatst bewerkt door koekeroe; 22 Nov 2022, 19:30.

              Reageer


              • #8
                Bordewolf

                Ik zou het laatste stukje : JENZ/ van die link weghalen want anders werkt hij niet, dus even aanpassen aub.

                https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...lijst_2023.pdf

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                  Bordewolf

                  Ik zou het laatste stukje : JENZ/ van die link weghalen want anders werkt hij niet, dus even aanpassen aub.

                  https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...lijst_2023.pdf
                  Bedankt driepinter voor je lijst.
                  Als ik zo kijk kunnen er uit die lijst van 50 er voor mij nog wel 25 uit waar ik nooit kom.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                    Bordewolf

                    Ik zou het laatste stukje : JENZ/ van die link weghalen want anders werkt hij niet, dus even aanpassen aub.

                    https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...lijst_2023.pdf
                    Het moet nu beter gaan.
                    https://www.delta.nl/media/xvmjowic/...lijst_2023.pdf

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Ik constateer en stel volkomen legitieme vragen. Ik heb zelfs het zenderoverzicht er even bij gedaan per 2023, dus geen aannames of onzin, feiten.
                      Kun je dan laten zien waar het 'feit' vandaan komt dat aanbieders niet zelf mogen beslissen over hun aanbod en prijs? Je zit bij een provider die dingen niet aanbiedt die anderen wel hebben en omdat je nog niet kunt overstappen moeten ze het toch bieden? Inmiddels is echt wel duidelijk dat ze het niet gaan doen, maar dat mag dan niet? Ik probeer het te begrijpen. Korte samenvatting: Gaan we niet doen. Maar ik vind dat jullie dat moeten! In welk universum is dat een normale manier van bejegenen en redeneren?
                      Laatst bewerkt door Koeba; 22 Nov 2022, 12:37.

                      Reageer


                      • #12
                        Je kunt nu opzeggen Bordewolf, vanwege de prijsverhoging.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Kun je dan laten zien waar het 'feit' vandaan komt dat aanbieders niet zelf mogen beslissen over hun aanbod en prijs? Je zit bij een provider die dingen niet aanbiedt die anderen wel hebben en omdat je nog niet kunt overstappen moeten ze het toch bieden? Inmiddels is echt wel duidelijk dat ze het niet gaan doen, maar dat mag dan niet? Ik probeer het te begrijpen. Korte samenvatting: Gaan we niet doen. Maar ik vind dat jullie dat moeten! In welk universum is dat een normale manier van bejegenen en redeneren?
                          Ik ga eenmalig op jou reageren daarna zal het weer zijn zoals daarvoor: negeer Koeba.

                          Ik heb er een verdomde hekel aan wanneer mensen woorden verdraaien of in de mond leggen of iemand anders neerzetten zonder die iemand te kennen.
                          Je lijkt op dit forum te zitten om te muiten. Het is lekker makkelijk vanaf je toetsenbordje op de man te spelen, blijven zuigen, blijven muiten. Stop daar eens mee, dan zou je tenminste waardevoller zijn voor dit forum dan je nu bent.

                          Ik wil mijn post en vragen nog wel een keer samenvatten en ik vraag aan DELTA-TV-team het volgende:
                          * Klopt de zenderlijst per 1 januari 2023 en verdwijnen er inderdaad zenders, waaronder zenders als ARTE en SWR die in Twente populair zijn (Arte wordt sowieso hooggewaardeerd) en TV5 die note bene nederlandse ondertiteling heeft.
                          * Ik zie geen HD indicatie meer, wordt nu alles HD?
                          * Kunnen we nu ook nog ESPN UHD verwachten in 2023
                          * Wordt deze slag gemaakt om ook UHD of 4K aan te gaan bieden ergens in 2023?
                          * Komt Dolby terug op de geschikte zenders?

                          Volgens mij nette vragen. Opzeggen is geen sprake van: ik ben verder tevreden met Delta.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 22 Nov 2022, 18:59.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            Ik heb er een verdomde hekel aan wanneer mensen woorden verdraaien of in de mond leggen of iemand anders neerzetten zonder die iemand te kennen
                            In forums kun je slechts afgaan op de indruk die imand in een forum achterlaat. Dat heeft niets met kennen te maken maar met voorkomen. Mensen met lange tenen kunnen zich het beste afvragen of ze wellicht niet zelf hun gedrag wat moeten bijregelen ipv in een overdreven slachtofferrol te kruipen (we zijn echt zelf verantwoordelijk voor wat we schrijven).

                            Forumtrollen vormen hierop een uitzondering - die kun je het beste negeren. Zwijgen getuigt meer van slimheid dan van gezichtsverlies.
                            Laatst bewerkt door Webkabouter; 22 Nov 2022, 15:04.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                            Reageer


                            • #15
                              Als TV5 op het glasvezelnetwerk verdwijnt is dat een reden om op coax te blijven....

                              EDIT: sorry, was bedoeld voor een ander topic. https://www.zeelandnet.nl/forum/stel...5-en-arte-exit
                              Laatst bewerkt door JanPietJoris; 22 Nov 2022, 17:22.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X