Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bij elke oproep de tekst "Geen melding" op het display (Sagemcom F@ST 3890V3 i.c.m. Panasonic telefoon)

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bij elke oproep de tekst "Geen melding" op het display (Sagemcom F@ST 3890V3 i.c.m. Panasonic telefoon)

    Sinds de vervanging met het Sagemcom F@ST 3890V3 modem verschijnt er bij elke inkomende oproep de tekst "Geen melding" op een Panasonic KX-TG6824 telefoon.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: foto (2)_cr 60ps met pijl.jpg
Bekeken: 281
Grootte: 131,5 Kb
ID: 246091

    Het nummer van de beller wordt daarbij correct weergegeven.
    Het probleem is echter dat in de bellerslijst nu een extra toetsdruk nodig is om het nummer te zien. Dit is nogal onhandig want je kunt niet meer makkelijk door de lijst scrollen. Waar eerst het nummer stond, staat nu "Geen melding"

    In de handleiding is er dit over te lezen (zie foto)

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Naamloos.png
Bekeken: 192
Grootte: 19,7 Kb
ID: 246095
    Het antwoord van Delta support was kort : "Wij kunnen geen ondersteuning bieden op externe apparatuur".
    Panasonic support verwijst, m.i. terecht, naar Delta.

    Heeft iemand dit fenomeen óók, of juist níet, met een Panasonic telefoon? (waarvan de handleiding de voornoemde tekst bevat).

  • #2
    Ik heb hetzelfde type modem maar een andere Panasonic KX-TG8051 en heb dit niet.

    Reageer


    • #3
      In het algemeen is het m.i. voor een provider onmogelijk om alle eigen apparatuur van klanten te ondersteunen.
      Laatst bewerkt door Koeba; 22 Nov 2022, 06:50.

      Reageer


      • #4
        Ook een Gigaset DA710 geeft een eigenaardig bericht. "Out of Area" is technisch gezien gelijk aan het "Geen melding" bericht bij Panasonic (dit toestel spreekt alleen maar engels)

        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: giga 2_cr.jpg
Bekeken: 161
Grootte: 29,4 Kb
ID: 246863

        Klantenservice, moet ik, na Panasonic nou weer Gigaset gaan bellen?
        Het ligt aan iedereen behalve Delta

        driepinter Bedankt, het is goed om te weten dat het dus in elk geval niet voorkomt bij alle toestellen van dit merk, ws is het gewoon alleen bij mij.

        Reageer


        • #5
          Out of area kan betekenen dat de oproep van buiten je eigen netnummer-gebied komt (dat klopt met een 06-nummer) en/of dat er geen naam-informatie wordt meegezonden met de oproep.

          Reageer


          • #6
            Ik heb het zelfde probleem met een Profoon TX-325 en de 3890V3.
            Geen nummer weergave meer.
            Gebeld naar Delta met als antwoord dat het aan het telefoon toestel ligt.
            Dus niet.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X