Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

snelheid internet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • snelheid internet

    ff een vraag over verbinding met internet

    op dit moment heb ik een abbonnement van 1 gig snelheid

    de hp laptop geeft aan snelheid 144.4 mbps

    speedtest geeft aan 41.2 down en 87.6 up


    87.6 up is volgens mij vrij aardig
    down niet

    wat kan ik daar aan doen, vinkjes of iets dergelijks??

    laptop staat 1.5 meter van router/modem af

    hoop dat je me kan helpen


    de bekabelde pc geeft als speedtest aan

    300 mbps down, 99.20 up
    vind 300 te weinig gezien de 1 gig verbinding


  • #2
    Geen idee hoe dat allemaal werkt, maar dit zijn mi extreem slechte waarden. Zelf een 150mb glasvezel bij Caiway en krijg de waarden 156.4 up en 164.3 down op mijn iPad.

    Reageer


    • #3
      Ik zit al de hele dag zonder facebook op mijn laptop in Cadzand, maar ze kunnen er in Middelburg niks aan doen!

      Reageer


      • #4
        Helaas herkenbaar dat de snelheid niet zo hoog is als er is besteld/beloofd/voor betaald...

        Ik heb ook een 1gig abo maar kom niet verder dan een download 415.86 Mbps en upload van 362.71 Mbps

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door ramdev Bekijk bericht
          Ik zit al de hele dag zonder facebook op mijn laptop in Cadzand, maar ze kunnen er in Middelburg niks aan doen!
          En wat zou Delta dan moeten doen aan Facebook?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door rien Bekijk bericht
            ff een vraag over verbinding met internet

            op dit moment heb ik een abbonnement van 1 gig snelheid

            de hp laptop geeft aan snelheid 144.4 mbps

            speedtest geeft aan 41.2 down en 87.6 up


            87.6 up is volgens mij vrij aardig
            down niet

            wat kan ik daar aan doen, vinkjes of iets dergelijks??

            laptop staat 1.5 meter van router/modem af

            hoop dat je me kan helpen


            de bekabelde pc geeft als speedtest aan

            300 mbps down, 99.20 up
            vind 300 te weinig gezien de 1 gig verbinding
            Dit kan een hoop oorzaken hebben.
            Hoe oud is je laptop?
            Welke wifi gebruik je 2.4 ghz of 5 ghz?
            Welk windows gebruik je?
            Heb je drivers allemaal geupdate?


            Reageer


            • #7
              laptop is nog geen jaar oud
              wifi 5 ghz
              windows 11
              drivers allemaal geupdate
              wat kan ik nog meer doen

              Reageer


              • #8
                rien de snelheid dien je te meten bekabeld rechtstreeks op het modem, en zoal je al zei, bekabeld komt je pc net tot 300
                Misschien handig om eens contact met de klantenservice op te nemen.

                Reageer


                • #9
                  Inderdaad, neem contact op met onze klantenservice rien . Zij kunnen je verbinding nakijken en verder helpen.

                  Reageer


                  • #10
                    Wat voor Delta modem heb je, is het een zwarte of al een een witte, hoe is de staat van je splitter, bij mij had ik het zelfde probleem, gebeld met de klantenservice, 1 week later een monteur aan de deur, hij heeft het modem vervangen voor een nieuwe en de splitter vernieuwd (had nog een oud systeem) nu de beloofde snelheid en geen uitval qua wifi meer, ben zeer tevreden!

                    Reageer


                    • #11
                      Heb een abonnement van 1 gb bij Delta. Dat haal je dus helemaal niet, de verbinding is gewoon matig. Bel je Delta daar over, dan krijg je te horen dat dit de snelheid is voor bekabeld en niet voor wireless. Wat een dooddoener zoń opmerking. De snelheid, die ik draadloos haal, is nog geen 25 % gemiddeld genomen van hetgeen ik afneem. Klagen hierover helpt totaal niet. De klantenservice van Delta legt het probleem altijd bij de klant neer. Blijkbaar is binnenhalen van klanten voor hen het belangrijkste en service ondergeschikt. Het wordt ook tijd dat over die kabels iedere provider kan leveren, dat zal de servicegerichtheid in ieder geval verbeteren, want het monopolie wat ze nu hebben voelt onprettig. Delta hou jezelf eens een spiegel voor ipv deze iedere keer naar de klant te wijzen.

                      Reageer


                      • #12
                        Nadelhorn De snelheid die je draadloos haalt wordt vaak (sterk) beperkt door de hardware die je gebruikt. Dat is geen dooddoener.
                        Als je de snelheid wil meten die Delta levert zul je dat bedraad moeten doen.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X