Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie weet dit nog

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wie weet dit nog

    Heb vroeger nog eens naar Het Rip geweest voor een open dag.
    Dat was toen de bellen via de kabel is begonnen.
    Was heel intersant om daar eens te kijken.
    Had in die tijd nog al wat vragen over downloaden via de nieuws groepen.
    Daar kreeg ik het advies om een pay server te nemen.
    Toen was het niet zoals nu want je had niet zoveel mb per maand.
    Heb nog steeds een pay server voor die hobby.
    Daar is in die jaren ook veel veranderd.
    Toen had ik een abonement van 1000 mb per maand en kon je in de nacht voor half tarief downloaden.
    Nu heb ik een abonement van 1000 mb per seconde.
    Nu hebben ze alles beter denken ze als je sommige zo moet geloven hier op het forum.
    Heb daar me twijfels wel over.
    Heb in al die jaren wel geleerd wat je zelf kan doen doen om je doel te bereiken en wat niet.
    Maar sprookjes bestaan niet.
    Soms krijg je te horen dat je een beginner bent.
    Nou die tijd is hier al lang geleden dat ik beginner was.
    Heb sinds het begin van Zeelandnet al een abbonement.
    Hier onder nog een foto van 2006 van de aanbieding als er telefoon bij nam.
    Heb nog steeds bellen en internet en ook tv van Zeelandnet en ben zeer tervreden hiermee.

    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Screenshot_20.png
Bekeken: 1024
Grootte: 127,3 Kb
ID: 243527

  • #2
    Ik weet het nog, maar snap niet precies wat je wilt zeggen.

    Reageer


    • #3
      Verhalen vertellers forum?

      Reageer


      • #4
        Nu is het weer tijd voor iets nieuws glasvezel
        Zal ook wel 20 jaar duren voor dit helemaal goed werkt zonder storing.
        Er zal ook wel wat voor nodig zijn een andere laptop of pc met moeder borden die de snelheid van de glasvzel kan verwerken.
        Aangezien de meeste mensen niet graag betalen voor iets waar ze niks aan hebben.
        Dat is mij visie daar over.
        Heb nu een pc van 2 jaar oud waar ik blij mee bent intel 1151 met lanaansluitng 1000mpbs
        Maar voor dat nieuwe glasvezel heb minimaal intel 1700 nodig om een lanaansluiting hebben op je moederboard van 2.5 ghz

        Dat wordt het nieuwe verhaal over de toekomst.

        Reageer


        • #5
          Maar wat wil je nou zeggen? Ik volg je niet.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht
            Nu is het weer tijd voor iets nieuws glasvezel
            Zal ook wel 20 jaar duren voor dit helemaal goed werkt zonder storing.
            Er zal ook wel wat voor nodig zijn een andere laptop of pc met moeder borden die de snelheid van de glasvzel kan verwerken.
            Aangezien de meeste mensen niet graag betalen voor iets waar ze niks aan hebben.
            Dat is mij visie daar over.
            Heb nu een pc van 2 jaar oud waar ik blij mee bent intel 1151 met lanaansluitng 1000mpbs
            Maar voor dat nieuwe glasvezel heb minimaal intel 1700 nodig om een lanaansluiting hebben op je moederboard van 2.5 ghz

            Dat wordt het nieuwe verhaal over de toekomst.
            Laat je niet gek maken door de laatste technieken, termen en reclames. Uiteraardgaan er zaken veranderen maar met jou 1 Gbps verbinding kun je echt nog wel de komende jaren vooruit en verbruik je meestal maar een 10de van. Ook met jou pc zou je gebruik kunnen maken van 10 Gbps met een andere kaart maar heb je het nodig..

            in het datacenter worden nu al standaad 25 Gbps en 100 Gbps aansluitingen gebruikt maar dit is oa voor hele andere toepassingen dan voor jou en mij thuis

            Reageer


            • #7
              Ja ik ben zeer tevreden hoor.
              Het gaat er ook over hoe de toekomst van internet er uit ziet.
              Kijk heb alles wat ik gebruik in deze pc zitten en kan nog flink uitbreiden ook.
              Mensen die dit niet volgen ja daar kan ik niks aan doen.
              Glasvezel is toekomst volgens mij zijn er heel veel verhalen hier op het forum er over hoe en wat met glasvezel.
              Maar heb nog weinig tot niks aan testrapporten gezien van de snelheid die ze hebben gehaald op hun laptop of pc.

              Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: P5 crucial.png
Bekeken: 482
Grootte: 31,9 Kb
ID: 243711 Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: speedtest.png
Bekeken: 455
Grootte: 63,5 Kb
ID: 243715

              Reageer


              • #8
                Maar wat wil je nou precies zeggen? Je kunt je pc uitbreiden? Verder zie ik niks waar ik iets mee kan.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Maar wat wil je nou precies zeggen? Je kunt je pc uitbreiden? Verder zie ik niks waar ik iets mee kan.
                  Je hoef niet te reageren als je het niet snapt ik ga je het echt niet uitleggen

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

                    Je hoef niet te reageren als je het niet snapt ik ga je het echt niet uitleggen
                    Geen goed antwoord, mensen willen hier antwoorden op bepaalde zaken..
                    Kom met info waar iedereen iets aan heeft op dit forum.

                    Reageer


                    • #11
                      Ieder mens is anders je kan niet oordelen over wat ik wil en wel wat je zelf wilt.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X