Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Antwoorden op Prikbord komen niet in mijn e-mail.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Antwoorden op Prikbord komen niet in mijn e-mail.

    Als iemand reageert op een advertentie of antwoord op een vraag van mij wordt het niet doorgestuurd naar mijn e-mail.
    Zodoende had ik niet in de gaten dat iemand had gereageerd.

  • #2
    Mogelijk zijn de e-mailberichten in de spamfolder terecht gekomen?
    Het kan ook zijn dat het e-mailbericht geweigerd is of niet bezorgd kon worden.

    Als je de prikbord pagina open hebt staan en een bericht krijgt, krijg je geen e-mail notificatie.
    Krijg je mailtjes dat je advertentie geplaatst is, of dat je advertentie verloopt wel binnen?
    Laatst bewerkt door Jeroen; 21 Sep 2022, 09:36.

    Reageer


    • #3
      Hallo Jeroen,
      Ze zijn niet in de spam terecht gekomen en het prikbord was afgesloten.
      Het zijn mailtjes van 3 verschillende mensen.
      Dat ik de advertentie heb geplaatst daar heb ik nog bericht van gekregen maar daarna krijg ik niets meer door.

      Reageer


      • #4
        Het is moeilijk te achterhalen wat er precies fout gaat. De e-mails zijn verstuurd, we kunnen niet zien wat er mis is gegaan bij de ontvanger.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Mogelijk zijn de e-mailberichten in de spamfolder terecht gekomen?
          Het kan ook zijn dat het e-mailbericht geweigerd is of niet bezorgd kon worden.
          Zou de verzender dan geen melding krijgen als mail geweigerd was o.i.d. Jeroen?

          Reageer


          • #6
            Nee, het is een berichtensysteem wat de mails verstuurd. Die kan niet zien wat er met de mail gebeurd nadat het aangeboden / verzonden is aan de ontvanger.

            Reageer


            • #7
              Jammer, ik log nu wel af en toe in op prikbord zodat ik kan zien of er berichtjes zijn maar het is een beetje omslachtig.

              Reageer


              • #8
                Dit klopt, dit heb ik nu ook al ongeveer een week.. Niet handig.

                Reageer


                • #9
                  hier zelfde probleem sinds ongeveer 15 september. Berichten over plaatsen of verlopen van advertenties krijg ik normaal binnen maar sinds 15 september geen reacties meer terwijl er diverse moeten zijn en er ook een bod blijkt te staan waarvan ik geen bevestiging heb.

                  Overigens heb ik al sinds lang het irritante probleem dat zeelandnet volstrekt normale emails van goede kennissen van mij buiten zeelandnet (o.a. van hetnet.nl) regelmatig inslikt en/of als onbestelbaar retourneert omdat het spam zou zijn; terwijl het om heel simpele mailtjes gaat waar helemaal niks mis mee is en die wel netjes aankomen als ze naar mijn gmail account verstuurd worden. Maar daar merk je dus niks van totdat de afzender zich afvraagt waarom je niet reageert ... Tegelijk komt er dagelijks wel een lading overduidelijke spam binnen via zeelandnet (de eindeloze McAfee mails etc.) die waarschijnlijk ook naar talloze andere geadresseerden gaat.
                  Als iets dergelijks ook op het prikbord gebeurt dan snap ik wel dat er reacties verdwijnen
                  Laatst bewerkt door N_H; 28 Sep 2022, 21:26.

                  Reageer


                  • #10
                    Problemen met het versturen van mail bij prikbordberichten zou moeten zijn opgelost.
                    Er stond een instelling bij de maildienst verkeerd. Dit is aangepast.

                    Reageer


                    • #11
                      Helaas, vrijdag j.l kreeg ik een reactie op een advertentie maar die kwam niet door naar de mailbox.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door plknooijer Bekijk bericht
                        Helaas, vrijdag j.l kreeg ik een reactie op een advertentie maar die kwam niet door naar de mailbox.
                        Ze zijn er mee bezig hoor ,ik had al bericht van de Webmaster gehad .vandaag ,even geduld nog 🤔

                        Reageer


                        • #13
                          Het is nu zaterdag de 15e oktober en er is nog geen verbetering. Hardnekkig probleem wat moeilijk op te lossen is denk ik...

                          Reageer


                          • #14
                            Bij mij sinds zondag hetzelfde probleem. Ik krijg soms reacties op prikbord binnen en als ik reageer duurt het enorm lang voordat dit bij de ontvanger binnenkomt

                            Reageer


                            • #15
                              Dag Jeroen

                              Hoe staat het er nu voor met Prikbord ,?

                              Kun je ons al wat meer vertellen ?


                              In Afwachting


                              Groet Koekeroe
                              Laatst bewerkt door koekeroe; 18 Oct 2022, 18:33.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X