Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen toegang tot website delta.......

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Geen toegang tot website delta.......

    Kan iemand dit verklaren?

  • #2
    Al met een andere browser geprobeerd, @LuctorO1?

    Reageer


    • #3
      Dat is zo te zien een melding van cloudflare die jouw ip-adres niet vertrouwt en dus tegenhoudt.
      Ik ga t even verder uitzoeken

      Reageer


      • #4
        Dankje, ik heb dat namelijk alleen bij de website van Delta . Wat ik verder wel met Google heb is dat na een tijdje online opeens geen foto's meer verschijnen op bvb Prikbord, Marktplaats, Autoweek o.i.d. Dus er lijkt ook wel een browser-issue

        Reageer


        • #5
          Zou kunnen Luctor01. Het zou ook kunnen dat je javascript uit staat, hierdoor zal het prikbord ook geen foto's tonen.
          Heb je al zoals Poldertrol het suggereerde het met een andere browser geprobeerd?

          Reageer


          • #6
            Nee nog niet, maar waarom zou Google opeens moeilijk doen? Nog een vraagje: hoe verwijder je bijlagen in een bericht? Heb het geprobeerd maar nog niet gelukt

            Reageer


            • #7
              Heb website Delta actief opgevoerd voor Javascript en site doet het nu idd. Alleen thumbnails/foto's op Prikbord/Marktplaats e.d. nog niet

              Reageer


              • #8
                Luctor01 Goed om te horen dat de delta site het nu wel weer doet. Heb je het probleem met het ontbreken van plaatjes alleen in Chrome of ook met andere browsers?

                Reageer


                • #9
                  Jeroen, in Edge heb ik ook geen plaatjes in thumbnails op bvb www.autoweek.nl

                  Reageer


                  • #10
                    Dag Luctor01 daar heb ik niet direct een verklaring voor. Mogelijk werkt javacscript niet goed of blokkeert een plugin het een en andere.
                    Misschien heb je alle cookies geblokkeerd?
                    Je zou kunnen proberen om Chrome weer op 'standaard' te zetten.
                    Zie: https://support.google.com/chromeboo.../3296214?hl=nl

                    Reageer


                    • #11
                      Off topic maar ik zit hiermee, kan geen bericht plaatsen wegens zie bijlage,

                      Waarom zegt de mobiel app na één seconde dat ik de app al een tijdje niet gebruikt heb en dat ik daarom opnieuw moet inloggen?


                      Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Scherm­afbeelding 2022-10-01 om 11.38.19.png
Bekeken: 152
Grootte: 33,9 Kb
ID: 239890


                      Bijgevoegde bestanden

                      Reageer


                      • #12
                        Die foutmelding krijg je als je een privébericht probeert te versturen dus naar alle waarschijnlijkheid gebruik je dan de verkeerde functie.

                        Reageer


                        • #13
                          Bedankt, ik weet helaas niet meer hoe het wel moet.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X