Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vpn

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vpn

    Zijn er mensen die me kunnen vertellen wat het verschil is tussen gratis VPN van een browser en een betaalde VPN verbinding.
    Maar wel van eigen ervaring en niet iets gekopieerd van het net.
    Gaat puur om je eigen ervaring.


  • #2
    Eigen ervaring is wel een beetje kort door de bocht omdat dat dan zou zijn: BEIDE NIET GEBRUIKEN
    Gratis bestaat niet. Gratis betekent: je betaalt wel iets, je weet alleen (nog) niet wat. In het geval van VPN kun je er het beste vanuit gaan dat het data is die je inlevert, ook al beweren de meeste VPN leveranciers dat dat niet zo is.

    Ik gebruik TOR (zonder VPN). Je moet er even induiken, maar dan heb je ook wel wat.
    Interessante link die de grootste lading wel dekt @ https://www.youtube.com/watch?v=_dRdmmspH9E
    Vergeet de opmerking over de combinatie met DarkWeb even. Gaat om het mechanisme.

    Het enige dat VPN doet is je internetactiviteiten verbergen voor je serviceprovider en juist tonen aan je VPN provider (ga daar echt maar van uit). Daar houdt de security op.
    Verder is USA een no-zone voor VPN services omdat de overheid daar bij wet je gegevens zo kan opvragen (zoek even op 'gag-order' en 'honey-pot'). Dus zowel die van jou als die van de VPN provider.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 30 Aug 2022, 17:17.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Ik gebruik Norton 360 goedkoop gekocht elk jaar ff zoeken dan voor 20 euro per jaar,wachtwoordmanger Vpn virusscanner darkweb monitoring apparaat beveiligging cloudbackup. hop. voor mij en de mijnen werkt het goed, 10 apparaten.

      Reageer


      • #4
        Waar wil je een VPN voor gaan gebruiken? Als je wil downloaden, bijvoorbeeld dmv torrents, dan is een betaalde VPN vaak beter omdat de snelheid daarmee meestal minder wordt afgeknepen. Ook heb je vaker een datalimiet bij een gratis VPN.

        https://www.vpngids.nl/reviews/
        Laatst bewerkt door JanPietJoris; 30 Aug 2022, 14:39.

        Reageer


        • #5
          Heb geen torent dat zijn virus verspreiders en spam.
          Heb Grabit werkt goed.
          De vraag die heb gesteld is i.v.m. me werk was een paar dagen bij NordVPN
          Heb daar rond gekeken en geluisterd waar zij mee bezig zijn.

          Reageer


          • #6
            Ik gebruik Mullvad VPN, die hoeven helemaal niets van je te weten en je kan per maand betalen, €5,- per maand.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X