Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

telefoon doorschakeling uitzetten.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • telefoon doorschakeling uitzetten.

    Mijn Gigaset A670a vaste telefoon staat doorgeschakeld naar mijn Samsung telefoon daar ik tijdens mijn vakantie een telefoon afspraak zou krijgen die voor mij zeer belangrijk is geweest.
    Nu wil ik dit weer uitschakelen zodat ik de vaste telefoon alleen voor thuis kan gebruiken zonder doorschakeling. Ik krijg dit maar niet voor mekaar. Weet iemand hoe ik dit moet doen?
    Bij voorbaat hartelijk dank

  • #2
    Het zou wellicht handig zijn aan te geven wat je geprobeerd hebt.
    Zelf zit ik bij Caiway en daar kan ik dit aanpassen in Mijn.Caiway. Gezien dat beiden gelijk lopen neem ik aan dat je dit in Mijn.Delta kan doen in het onderdeel “Zelf regelen”.

    Reageer


    • #3
      Canway 55

      Heel hartelijk dank voor je tip. Had alles via de telefoon vast ingesteld en probeerde ook zo weer terug te gaan maar dat ging niet. Via mijn Delta is het mij gelukt. Nogmaals hartelijk dank.

      Reageer


      • #4
        Top. Is ook goed om doorschakelingen niet te lang te laten staan omdat je voor iedere doorschakeling betaald (afhankelijk natuurlijk van je abonnement). Zelf heb ik een tijdje, na overgang naar interactieve tv, een storing gehad waarbij mijn vaste lijn niet werkte. Duurde even voor het kwartje viel en de rekening liep maar door. 🥴
        Laatst bewerkt door Caiway55; 29 Aug 2022, 22:23.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X