Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Kan ik echt alleen maar Delta kiezen?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
    Wat een gel..l allemaal ,wat er allemaal wordt geleverd of niet , Delta kan niet eens glasvezel leveren in een appartement gebouw
    Ga eens met de VvE om de tafel gaan zitten en kijken welke alternatieven betaalbaar zijn. Je kunt op eigen kosten een fiberaansluiting laten aanleggen (KPN) en die kosten delen. Het is zelfs mogelijk om je huidige coaxaansluiting te gebruiken voor dat signaal in jullie appartement(en).
    Wat ik niet snap: waarom moet dat nu persé glasvezel zijn? Denk even alleen aan bandbreedte - dan heb je zeker een keus bij Delta.
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 11 Aug 2022, 00:34.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

      Een waarheid als een koe.
      Ik hoop dat bewoners v/h grote dierenbos dit ook lezen/begrijpen.
      Volgens mij lezen meer mensen hier mee, het is dus goed om aan te geven dat Delta Fiber Netwerk op glasvezel inmiddels meer aanbieders heeft.
      En nee de TS heeft nog geen glasvezel van Delta, maar vroeg er wel naar. Ik bepaal overigens mijn eigen antwoorden hier.

      Reageer


      • #18
        We zijn alweer anderhalf jaar verder in dit draadje en Delta blijft roepen voornemens te zijn om andere providers toe te laten op hun netwerk. Wanneer je wil kiezen, kom je bij een pre-order uit of andere teleurstelling. Stonk het vroeger, nu mag je het gewoon oplichting gaan noemen. Delta geniet volop van haar monopoliepositie en de goede naam die ze in Zeeland heeft opgebouwd. Zeeuwen gaan dit niet veel langer pikken, Bordewolf.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door plaatwerker Bekijk bericht
          We zijn alweer anderhalf jaar verder in dit draadje en Delta blijft roepen voornemens te zijn om andere providers toe te laten op hun netwerk. Wanneer je wil kiezen, kom je bij een pre-order uit of andere teleurstelling. Stonk het vroeger, nu mag je het gewoon oplichting gaan noemen. Delta geniet volop van haar monopoliepositie en de goede naam die ze in Zeeland heeft opgebouwd. Zeeuwen gaan dit niet veel langer pikken, Bordewolf.
          Je eerste post en meteen gaat het over oplichting? Beetje overdreven. Odido, Freedom en nog een paar, noem dat maar oplichting. Bovendien kan niemand (ook Delta niet) beloven dat je morgen een abonnement kunt afsluiten. Kijk om je heen; geduld, anderen kunnen het ook!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door plaatwerker Bekijk bericht
            We zijn alweer anderhalf jaar verder in dit draadje en Delta blijft roepen voornemens te zijn om andere providers toe te laten op hun netwerk. Wanneer je wil kiezen, kom je bij een pre-order uit of andere teleurstelling. Stonk het vroeger, nu mag je het gewoon oplichting gaan noemen. Delta geniet volop van haar monopoliepositie en de goede naam die ze in Zeeland heeft opgebouwd. Zeeuwen gaan dit niet veel langer pikken, Bordewolf.
            Heb je al glasvezel liggen inmiddels of gaat men aanleggen?

            Reageer


            • #21
              Er zijn er toch genoeg waaruit je kan kiezen :

              Caiway
              Delta
              Glasnet
              Kliksafe
              Libernet
              Multifiber
              Odido (T-Mobile)
              Online.nl
              Plinq
              Solcon
              Freedom
              Laatst bewerkt door driepinter; 11 Dec 2023, 09:45.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Er zijn er toch genoeg waaruit je kan kiezen :

                Caiway
                Delta
                Glasnet
                Kliksafe
                Libernet
                Multifiber
                Odido (T-Mobile)
                Online.nl
                Plinq
                Solcon
                Freedom
                Ik ben Bor niet, maar afgezien van Delta, Caiway, Odido en Freedom zijn het wel beetje B-garnituur merken/providers.
                Laatst bewerkt door Koeba; 11 Dec 2023, 13:49.

                Reageer


                • #23
                  Ik vind Solcon geen B- garnituur hoor. Ze werken zelfs met een Fritzbox en een UHD ontvanger !

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X