Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Verklaring Gedoogplicht

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Verklaring Gedoogplicht

Helaas kan ik op de website geen andere manier vinden om een vraag te stellen dan deze vraag hier te stellen.
    Er is beloofd, dat er dit jaar (2022) glasvezel wordt aangelegd in Sint-Annaland, geweldig dus..........
    Nu heeft Delta een brief gestuurd, die ik zou moeten ondertekenen, een z.g.n. Verklaring Gedoogplicht, met als kenmerk 4696.
    Die is nodig, omdat de installateur Spie Nederland b.v. in mijn grond moet graven.
    Dit heb ik vernomen van een personeelslid van dit bedrijf, zelf ben ik op vakantie 140km van huis.
    In deze brief moet ik akkoord gaan met de datum en het tijdstip, zonder dat deze ergens genoemd worden !!!!
    Zodra er gegraven gaat worden, wil ik er wel bij zijn, dus wil ik graag weten wanneer.........

Het personeelslid van Spie adviseerde mij, om dan maar een schouwafspraak te maken via telefoonnummer 088-3131047.
    Er zou dan gekeken worden, foto's gemaakt worden voor een mogelijke installatie.
    Na 6 minuten werd de telefoon nog steeds niet opgenomen (vrijdag middag).

Voor werkzaamheden en/of schouwen wil ik best "even" naar huis rijden en mijn vakantie één dag onderbreken, maar als ik niet weet wanneer, kan ik ook niet meewerken en/of toestemming geven.

Is er iemand, liefst van Delta, die enige duidelijkheid hierover over kan geven?
    Hoe kan ik toestemming geven en hoe kan ik in contact treden met de uitvoerder en/of opdracht gever?
    Laatst bewerkt door r0n625; 29 Jul 2022, 13:48.

In Sint Annaland ken je ongetwijfeld iemand die evt even kan waarnemen...
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
      In Sint Annaland ken je ongetwijfeld iemand die evt even kan waarnemen...
      Ook daarvoor moet ik toch echt weten wanneer.............

Reageer

Hier staat iets meer over graven door privé grond :

https://www.deltanetwerk.nl/veelgestelde-vragen/

Reageer

driepinter : dat is nuttige informatie maar mijn post komt thuis en ik ben daar niet.
          Het moet toch mogelijk zijn, om e.e.a. op afstand (via internet) te regelen?
          Wanneer zelfs hun telefoon niet wordt opgenomen en er geen emailadres beschikbaar is, houdt het voor mij op.

Reageer

Het mail adres van spie is :

[email protected]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
              Het mail adres van spie is :
              [email protected]
              Bedankt, ik kon dat nergens vinden.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door r0n625 Bekijk bericht
                Bedankt, ik kon dat nergens vinden.
                Nou, nergens....https://www.delta.nl/internet/glasvezel/vlissingen/ maar iets meer pro-actief uitventen had wel prettig geweest.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Nou, nergens....https://www.delta.nl/internet/glasvezel/vlissingen/ maar iets meer pro-actief uitventen had wel prettig geweest.
                  Sint-Annaland is geen Vlissingen, dus dat is lastig zoeken.
                  Inmiddels wel een lees-bevestiging ontvangen, maar het antwoord zal wel na het weekeinde komen.

Reageer

Het is onderhand wel bouwvak dus ligt het waarschijnlijk stil.
                    Bijgevoegde bestanden

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                    X