Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netflix

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Netflix

    Hallo! ๐Ÿ‘๐Ÿป

    Sinds een week of 2 nu meerdere malen rond de avond, Last van een slechte Netflix verbinding.
    Blijft soms op 25% bufferen & eerste paar minuten erg slecht beeld, Netflix zelf verwijst door naar Delta & als klant moet je zelf thuis maar opzoek.

    Welnu zijn er meerdere mensen met dit probleem?

  • #2
    Eerste vraag van mij zou zijn โ€˜heeft u dit op alle devices in uw netwerk?โ€™ Dus ook problemen op een tab of telefoon? Hoe kijk je naar netflix, bedoel met wat voor een device en hoe is het verbonden met internet? Draadloos, utp?

    zo is het moeilijk zoeken en nee hier geen problemen met Netflix

    Reageer


    • #3
      reddwarf Tot nu toe 1x op de iPad gehad.
      Netflix word gekeken op een LG Smart TV CX55 nog iets..
      Bekabeld aangesloten dmv een kabel in een Netgear switch, & Anders via WiFi.

      Tot nu toe geprobeerd : tv โ€œโ€˜ gereset โ€œ door de stekker 15 minuten eruit gehaald.
      router / Fritzbox opnieuw gestart. ( Wat dan wel lijkt te werken ) Maar in dit geval is dit moelijk te peilen wat werkt & hoelang.

      Reageer


      • #4
        goede coax kabel gebruiken .

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
          reddwarf Tot nu toe 1x op de iPad gehad.
          Netflix word gekeken op een LG Smart TV CX55 nog iets..
          Bekabeld aangesloten dmv een kabel in een Netgear switch, & Anders via WiFi.

          Tot nu toe geprobeerd : tv โ€œโ€˜ gereset โ€œ door de stekker 15 minuten eruit gehaald.
          router / Fritzbox opnieuw gestart. ( Wat dan wel lijkt te werken ) Maar in dit geval is dit moelijk te peilen wat werkt & hoelang.
          Welke router heb je en wat doet een snelheidstest via,de ipad of nog liever een bekabelde laptop direct op je fritzbox aangesloten? Klinkt wel als een netwerk issue

          Reageer


          • #6
            reddwarf
            Fritzbox 5530 Fiber Speedtest WiFi & kabel zitten meestal rond de 700- 800/900 , kabel.
            Dat zou het probleem niet zijn, mijn vermoede is dat het echt bij Netflix ligt, maar goed die houden het erop dat het aan mijn netwerk & Delta ligt.
            Wel als het probleem met Netflix zich voordoet, geeft hij via de app van Netflix een erg laag MBโ€™s weer.

            Reageer


            • #7
              Vanaf 2020 worden de LG tvโ€™s enkel nog met een 100mbit ethernet aansluiting geleverd. Ik ga er vanuit dat uw internet aansluiting sneller dan dat is en ik zou dan ook eens testen met een wifi verbinding.

              Aanvullend. Mocht u decoโ€™s gebruiken stel deze dan voor de tv zo in dat hij altijd verbinding maakt met de deco met de sterkste verbinding en dat hij niet via mesh blijft zoeken en switchen. Mijn ervaring is dat dit de verbinding niet goed doet.

              Reageer


              • #8
                Wellicht Netflix updaten of juist nieuwe updates verwijderen en opnieuw updaten.

                Reageer


                • #9
                  Ik kijk Netflix via de Nvidea Shield. Het gebeurt soms (ik schat 1 keer per maand) dat Netflix ineens enorm traag wordt; constant bufferen en door- en terugspoelen lukt dan ook nauwelijks. Herstarten van de Shield lost het probleem dan op. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker zit in de Netflix Android TV app (met andere apps heb ik dit niet).
                  Maar goed, als je aangeeft dat je de tv al eens hebt herstart, dan zou dat - als dit het probleem is - ook moet oplossen lijkt me.

                  Reageer


                  • #10
                    De app van Netflix heeft tot nu toe geen update.
                    Voor nu afwachten tot er 1 komt, & dan wie weet
                    Ik heb geen flauw idee wat het probleem is, maar goed gisteren geen enkel probleem gehadโ€ฆ

                    Hopelijk blijft het voor nu zo , elke keer overal stekkers uit geen trekken is ook niet te doen.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X