Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel aansluiting in vorig jaar opgeleverde nieuwbouw woning probleem?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel aansluiting in vorig jaar opgeleverde nieuwbouw woning probleem?

    Medio januari 2021 is mijn nieuwbouw woning in Middelburg opgeleverd met een Delta én KPN glasvezel aansluiting.

    Het eerste jaar heb ik via KPN glasvezel afgenomen, nu wil ik een jaartje Delta proberen, dus online een abonnement afgesloten met een ingangsdatum van 20 juni.

    Echter tot op heden niets vernomen, nu wat nagevraagd via chat en telefonisch en blijkbaar moeten ze bij mijn aansluiting nog wachten op een gereed melding van de aannemer? Vorig jaar zijn ze wel reeds langsgekomen om wat door te meten bij het Delta glasvezel aansluitpunt, en dat leek allemaal in orde.

    In de straat zijn meerdere klanten met Delta glasvezel, maar bij mij geven ze nu aan dat ze niet weten wanneer de aannemer de boel gereed gaat melden, en zolang dat niet gebeurt dan kan ik geen glasvezel internet via Delta krijgen

    Iemand van Delta die hier naar kan kijken? Is toch wel vreemd dat de buren wel direct glasvezel internet via Delta konden krijgen maar ik niet?

  • #2
    Las op Tweakers een verhaal dat wanneer je reeds een glasvezel aansluiting hebt je als nog € 350 moet betalen voor zgn. "activatie".

    Dus wanneer je bij aanleg niet gelijk abonnee wordt gaat het als nog geld kosten.

    Indien uiteraard het verhaal waar is.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Las op Tweakers een verhaal dat wanneer je reeds een glasvezel aansluiting hebt je als nog € 350 moet betalen voor zgn. "activatie".

      Dus wanneer je bij aanleg niet gelijk abonnee wordt gaat het als nog geld kosten.

      Indien uiteraard het verhaal waar is.
      Ik snap wat je bedoelt, echter is de glasvezel aansluiting in dit geval al ruim 1.5 jaar gereed, alleen in de systemen van Delta dus blijkbaar niet waardoor je tegen een muur aanloopt

      Reageer


      • #4
        Mmm er lijkt nu toch iets veranderd, wanneer ik voorheen een postcode check deed op https://www.delta.nl/ dan werd ik doorgestuurd naar https://bestellen.delta.nl/

        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot 2022-06-21 103021.png Bekeken: 0 Grootte: 149,1 Kb ID: 230059


        Maar nu kom ik terecht op het 'reguliere' bestel formulier
        Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot 2022-06-21 103820.png Bekeken: 0 Grootte: 389,6 Kb ID: 230063

        Reageer


        • #5
          Als de glasvezel aansluiting al aanwezig is in je woning vind ik het pure ordinaire geldklopperij van Delta om nog 350 euro te vragen voor activatie.
          Laatst bewerkt door stofdoek; 21 Jun 2022, 13:08.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X