Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Snelheid voor gamen en meer.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bjerb Bekijk bericht
    Als je 5 uur wilt wachten op een game(200gb) downloaden, 1,5 uur op een film(60gb) downloaden en dagen om files naar de cloud te backuppen verlaag jij lekker je snelheid naar 100Mbps. Ik leef in 2022 en zal dus wel gewoon een moderne snelheid afnemen, zodat ik belangrijkere dingen kan doen dan staren naar een downloadbalk.
    Ik weet niet hoe je het doet hoor maar een film van 60 gig is hier in 15 minuten binnen en uitgepakt en al.
    Ik download series van 300 gib in 1 uur
    Maar daar moet je dan wel wat voor betalen om een goede news server te hebben

    Heb jaren terug nog eens naar een open dag geweest in Het Rip Kamperland waar Zeelandnet toen zat kwam bellen erbij.
    Daar heb ik met wat personeel gesproken over nieuws servers en die adviseerde toen ga naar een payserver kan je vertellen er ging een wereld open en nu jaren later gebruik ik die nog.
    Er is in die tijd veel veranderd toen had ik een Hp desktop en toen kwamen de ssd's gelijk er 1 en testen.

    Inmiddels heb een zelf een pc gebouwd met m.2 ssd's 5000mb lezen 3000mb schrijven en draait perfect.
    Kijk heb ook een andere news server genomen die met die de helft van me internet snelheid draait dus ongeveer 500mbps

    Als je snel internet wil zal je ook andere spullen in je pc nodig hebben die dat aan kan.

    Systeem draait op Windows 11 Pro N 22H2

    Succes met de hobby
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door _onbekend_2; 30 May 2022, 20:09.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
      Heb jaren terug nog eens naar een open dag geweest in Het Rip Kamperland waar Zeelandnet begonnen is
      Zeelandnet is begonnen aan de Veerweg.

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Zeelandnet is begonnen aan de Veerweg.
        ook goed jij je zin

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
          Zeelandnet is begonnen aan de Veerweg.
          Heb jaren terug nog eens naar een open dag geweest in Het Rip Kamperland waar Zeelandnet toen zat kwam

          waar heb je dat gelezen?

          Geintje heb het veranderd

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht

            Heb jaren terug nog eens naar een open dag geweest in Het Rip Kamperland waar Zeelandnet toen zat kwam

            waar heb je dat gelezen?

            Geintje heb het veranderd
            Jamaar jamaar! /even lekker gelachen!

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              Jamaar jamaar! /even lekker gelachen!
              Ik ook

              Reageer


              • #22
                Prijs verschil straks tussen 400/100 of 1000/100 is nihil, nu een leuke aanbieding voor €45 ongeacht de snelheid en tv pakket.
                In mijn eigen appartement straks gewoon Internet en TV via Delta, ook is dat veel duurder dan KPN die 96/20 levert via VDSL voor €47,50 excl tv maar nu €35.00 voor 6 maanden incl tv.
                Die €2.50 extra boven de 400/100 heb ik er wel voor over.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X