Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

factuur delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • factuur delta

    ik heb inmiddels delta fiber 1Gbps en 90 kanalen tv + interactieve ontvanger blah blah. de deco mesh M5 werkte niet dus die mocht ik terug sturen. maar ik dacht dat er de eerste zoveel maanden korting op heel de factuur zat (enz enz). ook zie ik dat ondanks ik de deco M5 heb terug gestuurd ik over 2 maanden toch die €3 huur per maand ga betalen?????
    dus ondanks al die kortingen betaal ik de factuur in April a €81.17??????? wordt ik nu genaaid of niet??????denk dat ik toch naar de KPN ga...de facturen tot en met maart waren €76 voor coax 1 Gbps + 90 kanalen tv. ik snap er niets meer van.
    Laatst bewerkt door lambik; 5 May 2022, 20:48.

  • #2
    het is altijd onduidelijk bij hun😤
    Kpn lost zulke problemen zeer goed op weet ik uit ondervinding😉
    Ben blij dat ik er niks meer mee te maken heeft👍

    Reageer


    • #3
      Je betaald bij delta een maand vooruit. En dan kan de eerste nota er verrassend uit zien, Stel je aansluiting is op 20 april actief. Dan betaal je van 20 april , de maand mei en de maand juni. Tja, ….

      Reageer


      • #4
        Hallo58 ga AUB op het forum van de KPN klieren in plaats van ons hier van alles wijs te proberen maken , ik zie niet veel anders dan negatieve reacties van je

        Reageer


        • #5
          Ieder maar toch zijn mening hebben?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
            Ieder maar toch zijn mening hebben?
            Jawel maar het zijn wel meningen die als een tang op een varken slaan, onzinnig dus en een enorme vervuiling van dit Forum

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
              Ieder maar toch zijn mening hebben?
              Meningen zijn vrij, maar zomaar wat roepen is wel heel makkelijk.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
                Je betaald bij delta een maand vooruit. En dan kan de eerste nota er verrassend uit zien, Stel je aansluiting is op 20 april actief. Dan betaal je van 20 april , de maand mei en de maand juni. Tja, ….
                tsja ik denk dat je gelijk hebt....ik had eens wat beter moeten kijken....

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X