Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Internetsnelheid meer dan gehalveerd

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Internetsnelheid meer dan gehalveerd

    Aan mijn configuratie is niets gewijzigd, sinds een paar weken merk ik dit.

    Abonnement is onderstaande, nooit problemen gehad, download met 46/MB/s normaal gesproken, nu haal ik de 20 amper. Alles al tig keer opnieuw opgestart en de in juiste volgorde. Zit er iemand aan de knoppen daar?
    • 150 Mbps download en 15 Mbps upload
    • 400 Mbps download en 100 Mbps upload

  • #2
    Bij mij gaat het de laatste tijd ook erg traag en af en toe op de Delta site rare meldingen bijv.dat mijn prikbord geblokkeerd is, 1 minuut later niet meer. Of de site wordt niet geladen en dan is er iets met de cloud of zo. Of dit: Oeps... Er gaat iets mis

    Foutinformatie: " 520 error "

    Of dit: Er is een onbekend verbindingsprobleem tussen Cloudflare en de oorspronkelijke webserver. Hierdoor kan de webpagina niet worden weergegeven.
    Laatst bewerkt door plknooijer; 28 Mar 2022, 23:40.

    Reageer


    • #3
      De cloudflare meldingen hebben een andere oorzaak en hebben niks te maken met je internetsnelheid.
      Bij een trage verbinding zou ik contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen de verbinding verder nakijken.
      Aan de issues met cloudflare op het forum wordt gewerkt. We hopen dit z.s.m. op te kunnen lossen.

      Reageer


      • #4
        de cloudflare meldingen krijg ik OOK bij de stelling

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Rene1958 Bekijk bericht
          de cloudflare meldingen krijg ik OOK bij de stelling
          Precies ik ook, dus het is nu onderhand op het hele Zeelandnet domein.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Precies ik ook, dus het is nu onderhand op het hele Zeelandnet domein.
            Het zit in alles vergeven waar je ook inlogt stelling ,en het hoe en wat, je hoort niks ,als ? er wordt aan gewerkt
            jammer hoor dat gedoe met die cloudflare meldingen Ze mogen ook hopen dat er nu geen onderzoek wordt gedaan
            naar de beste Provider ???
            Laatst bewerkt door koekeroe; 29 Mar 2022, 14:18.

            Reageer


            • #7
              Hier ook traag .

              Reageer


              • #8
                Was hier ook erg traag. Met het modem te resetten werd de verbinding weer een stuk sneller. Momenteel 397.3 Mbps download en 98.2 Mbps uploadsnelheid.
                Laatst bewerkt door Pieter48; 30 Mar 2022, 16:01.

                Reageer


                • #9
                  Dat helpt allemaal niets hier. Ik ben echt meer dan voor de helft gehalveerd qua snelheid en het probleem ligt niet hier, dat heb ik allemaal al uitgesloten. Nu het modem van afstand opnieuw op laten starten en ook dat heeft niets uitgemaakt. Help!

                  Reageer


                  • #10
                    Klummie

                    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                    De cloudflare meldingen hebben een andere oorzaak en hebben niks te maken met je internetsnelheid.
                    Bij een trage verbinding zou ik contact opnemen met onze helpdesk. Zij kunnen de verbinding verder nakijken.
                    Gewoon dus weer bellen. Forumleden kunnen je hiermee niet helpen.
                    Laatst bewerkt door JanPietJoris; 30 Mar 2022, 18:21.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                      Aan mijn configuratie is niets gewijzigd, sinds een paar weken merk ik dit.

                      Abonnement is onderstaande, nooit problemen gehad, download met 46/MB/s normaal gesproken, nu haal ik de 20 amper. Alles al tig keer opnieuw opgestart en de in juiste volgorde. Zit er iemand aan de knoppen daar?
                      • 150 Mbps download en 15 Mbps upload
                      • 400 Mbps download en 100 Mbps upload
                      Ten eerste staan hier twee abonnementen.

                      Ten tweede, hoe heb je dat getest? Draadloos? Als je echt wil weten wat er binnenkomt moet je met een UTP kabel testen, rechtstreeks op het modem. Heb je dat gedaan?

                      Reageer


                      • #12
                        Het eerste abonnement heb ik, het tweede komt erbij vanwege alles in 1, rechtstreeks gekopieerd van mijndelta.

                        Bedraad getest rechtstreeks op het modem en ja al tig keer alles opnieuw gestart, op de juiste manier en in de goede volgorde.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Klummie Bekijk bericht
                          Het eerste abonnement heb ik, het tweede komt erbij vanwege alles in 1, rechtstreeks gekopieerd van mijndelta.

                          Bedraad getest rechtstreeks op het modem en ja al tig keer alles opnieuw gestart, op de juiste manier en in de goede volgorde.
                          De helpdesk al gebeld?
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #14
                            Welk type modem en splitter heb je? Is het onstaan na de aanpassing naar 400 Mbps?

                            Reageer


                            • #15
                              Hier ook de laatste dagen vrij traag internet.
                              Tv beeld staat ook geregeld stil of laat blokjes zien.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X