Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sagem F@st 3890v3 Delta modem : firmware upgrade hoe en wat

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sagem F@st 3890v3 Delta modem : firmware upgrade hoe en wat

    Zoals velen heb ik een Sagem F@st 3890v3 Delta router van Zeelandnet.

    Omdat deze router zijn beveiliging zo lek als een mand schijnt te zijn staat hij bij mij bridge mode en doet mijn router (TP-Link AX6000) de verdeling over de PC, NASsen, TV, laptop etc.
    Probleem waar ik al een tijd tegen aanloop is dat het Wifi signaal van de AX-6000 niet echt sterk is, dus nu zou ik graag de 3890V3 weer gaan gebruiken voor de verdeling.


    Nu zag ik dat Sagem zelf een firmware update heeft uitgebracht voor dit type modem's in 2020.
    Dingetje is is dat deze modems een custom firmware hebben specifiek voor Delta.

    Als je topics op dit fora terug zoekt is er door Zeelandnet/Delta in 2019 een test geweest met een nieuwe firmware voor de 3890V3 Delta.
    Alleen na 2019 hoor en lees je hier niks meer over.

    Nu mijn vragen :
    1)Een open deur maar zou de firmware van Sagem werken op de router ? (ik ga er uit van niet : de router zal wel blijven werken maar de speciale codering om contact te maken met de Delta server ben je kwijt)
    2)Is er door Zeelandnet nou wel of niet nog een nieuwe firmware voor deze router uitgebracht ?
    Zo ja, waar kan je de vinden of moet je deze door de Zeelandnet klantenservice erdoor laten "pushen" ?

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door MaccieD Bekijk bericht
    Omdat deze router zijn beveiliging zo lek als een mand schijnt te zijn staat hij bij mij bridge mode
    Kun je aangeven wat er niet zou kloppen aan de huidige beveiliging?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 20 Mar 2022, 17:53.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer

    Om te reageren, moet je eerst .

    verwerken...
    X