Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Geen toegang meer tot het prikbord na overstap glasvezel

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Geen toegang meer tot het prikbord na overstap glasvezel

Zojuist kwam ik er achter dat ik geen toegang meer tot het prikbord heb sinds ik op glasvezel zit.

Ik weet dat je een gastaccount kan aanmaken; maar ga toch echt geen 3.50 euro betalen voor een advertentie ...

Oorspronkelijk gepost door hm_aapje Bekijk bericht
    Zojuist kwam ik er achter dat ik geen toegang meer tot het prikbord heb sinds ik op glasvezel zit.

Ik weet dat je een gastaccount kan aanmaken; maar ga toch echt geen 3.50 euro betalen voor een advertentie ...
    Goede vraag voor Jeroen kun je wel inloggen op het prikbord over 4G ?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Goede vraag voor Jeroen kun je wel inloggen op het prikbord over 4G ?
      Nee ook niet meer. Geeft aan dat mijn account geblokkeerd is ... heb wel een andere accountnaam gekregen bij overstap op glasvezel.

Reageer

Ik kan ook niet met mijn hoofdaccount inloggen op het prikbord. Wel met een account van een mailbox die ik extra heb aangemaakt.
        Heb het wel eens aan Jeroen gevraagd maar dat is wel even geleden (en niets op teruggehoord).

Reageer

Inloggen met een account die voorheen op coax zat en overgestapt is op glas lijkt niet te werken.
          Er volgt de melding dat het 'abbonement geblokkeerd' is. Met een 2e delta / zeelandnet e-mailadres / login lijkt het inderdaad geen probleem te zijn. We gaan het nakijken.

Reageer

Het is inmiddels gelukt met een tweede account (via MijnDelta aan te maken) in te loggen op het prikbord

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X