Gister eind van de middag ontving ik onderstaande e-mail van Delta.
Echter op een mailadres wat helemaal niet bekend zou moeten zijn bij Delta.
Aangezien wij afhankelijk zijn van internet voor onze onlinewinkel is het wel handig om te weten wat ik hier nu mee moet.
Bellen heeft geen zin, daar zeggen ze dat ik Circet moet Googlen en bellen..... #klantenservice...
Iemand een idee wat er staat te gebeuren en waar dat dan zal zijn?
Beste heer, mevrouw Flikweert,
Op 3 maart 2022 voert Circet tussen 07.30 tot 17.30 uur onderhoudswerkzaamheden uit aan hun netwerk. U kunt dan helaas geen gebruikmaken van internet en tv.
De werkzaamheden die gedaan worden zorgen voor een onderbreking van 1.5 uur. Na afronding van de werkzaamheden kunt u onze diensten weer gebruiken zoals u gewend bent.
Kunt u na afronding van onze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan het volgende:
● Haal de stekker van uw modem twee minuten uit het stopcontact. Wanneer u de stekker er weer in doet wacht u tot alle lampjes branden. Maak nu met uw apparaten opnieuw verbinding met internet, bijvoorbeeld door uw computer opnieuw op te starten.
● Heeft u een losse router? Haal deze dan tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw router aan, en start uw computer opnieuw op.
● Werkt digitale televisie niet? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger van de stroom en sluit deze daarna weer aan.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
DELTA
Echter op een mailadres wat helemaal niet bekend zou moeten zijn bij Delta.
Aangezien wij afhankelijk zijn van internet voor onze onlinewinkel is het wel handig om te weten wat ik hier nu mee moet.
Bellen heeft geen zin, daar zeggen ze dat ik Circet moet Googlen en bellen..... #klantenservice...
Iemand een idee wat er staat te gebeuren en waar dat dan zal zijn?
Beste heer, mevrouw Flikweert,
Op 3 maart 2022 voert Circet tussen 07.30 tot 17.30 uur onderhoudswerkzaamheden uit aan hun netwerk. U kunt dan helaas geen gebruikmaken van internet en tv.
De werkzaamheden die gedaan worden zorgen voor een onderbreking van 1.5 uur. Na afronding van de werkzaamheden kunt u onze diensten weer gebruiken zoals u gewend bent.
Kunt u na afronding van onze werkzaamheden niet bellen en/of internetten? Probeer dan het volgende:
● Haal de stekker van uw modem twee minuten uit het stopcontact. Wanneer u de stekker er weer in doet wacht u tot alle lampjes branden. Maak nu met uw apparaten opnieuw verbinding met internet, bijvoorbeeld door uw computer opnieuw op te starten.
● Heeft u een losse router? Haal deze dan tegelijkertijd met uw modem twee minuten van de stroom. Sluit eerst uw modem aan en wacht tot alle lampjes branden. Sluit daarna uw router aan, en start uw computer opnieuw op.
● Werkt digitale televisie niet? Haal dan twee minuten de digitale ontvanger van de stroom en sluit deze daarna weer aan.
Heeft u nog vragen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
DELTA
Reageer