Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Voicemail inrichten en andere telefoonzaken.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Voicemail inrichten en andere telefoonzaken.

Hallo,
    Sinds gister ben ik aangesloten op glas van Delta. En nu een beetje via ‘mijn Delta’ het een en ander te verkennen.
    Bij telefoon zou ik graag een mail krijgen als iemand gebeld heeft. Zoals ik dat gewend was met de fritzbox. Is dat mogelijk?
    Ik zie bij telefooninstellingen dat je voicemail kunt doorsturen naar een emailadres.
    Wat kan ik daarbij verwachten? Als ik aangeef dat bij ‘niet opgenomen telefoon/gemist gesprek’ krijg ik dan een berichtje via de mail dat er iemand gebeld heeft?
    Ik zou dat wel uit kunnen proberen, ware het niet dat ik een foutmelding krijg dat er iets fout gegaan is. (Dat komt overigens vaker voor op de mijn delta site???)
    Moet ik ergens iets anders instellen? Allemaal erg onduidelijk! En in de genexis platinum is helemaal niks in te richten.
    maw heeft iemand ergens een duidleijk handleiding? Of is het zo minimaal bij Delta, dat het een geval van ‘jammer’ is.

Oorspronkelijk gepost door Fransje Bekijk bericht
    Hallo,
    Sinds gister ben ik aangesloten op glas van Delta. En nu een beetje via ‘mijn Delta’ het een en ander te verkennen.
    Bij telefoon zou ik graag een mail krijgen als iemand gebeld heeft. Zoals ik dat gewend was met de fritzbox. Is dat mogelijk?
    Ik zie bij telefooninstellingen dat je voicemail kunt doorsturen naar een emailadres.
    Wat kan ik daarbij verwachten? Als ik aangeef dat bij ‘niet opgenomen telefoon/gemist gesprek’ krijg ik dan een berichtje via de mail dat er iemand gebeld heeft?
    Ik zou dat wel uit kunnen proberen, ware het niet dat ik een foutmelding krijg dat er iets fout gegaan is. (Dat komt overigens vaker voor op de mijn delta site???)
    Moet ik ergens iets anders instellen? Allemaal erg onduidelijk! En in de genexis platinum is helemaal niks in te richten.
    maw heeft iemand ergens een duidleijk handleiding? Of is het zo minimaal bij Delta, dat het een geval van ‘jammer’ is.
    Alle functies van Vaste Telefonie | DELTA

In Mijn Delta > Zelf regelen > Telefonie > Instellingen voor Telefonie > Voicemail doorsturen naar dit e-mailadres

Reageer

Hallo,
      driepinter Die instelling had ik al geprobeerd. Ik krijg daar de foutmelding ‘helaas, er is iets fout gegaan’.
      Zowel op de pagins bij het invoeren van het email adres en ook bij de voicemail instellingen.
      Ik probeer het tzt nog eens. Anders even een berichtje naar Delta…..

update:
      inmiddels een handleiding gevonden,
      ik moet eerst de voicemail activeren door een bepaalde nummerreeks te bellen. Logisch natuurlijk!
      Laatst bewerkt door Fransje; 24 Feb 2022, 19:46.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
      X