Sinds ik m'n abonnement heb aangepast naar 1Gb. Coax heb ik problemen bij het streamen van video's vanaf Amazon Prime. Nadat een stream is gestart krijg ik na enkele minuten steeds een zandloper te zien. Dit met tussenpozen van enkele seconden. Dit gebeurt in de app maar ook in de browser (Chrome en Safari). Deze problemen zijn structureel. Het is dus niet zo dat het ook wel eens goed gaat
. Deze problemen heb ik niet ervaren toen ik nog van 400Mb Coax verbinding gebruik maakte. Mijn computer is een iMax 27" Retina 5K.
Ook bij 4K video's op Youtube ervaar ik dit probleem. Bij het streamen vanaf het Netflix platform ervaar ik deze problemen niet.
Herkent iemand dit probleem? Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen? Een speedtest levert wel de juiste waarden op.

Ook bij 4K video's op Youtube ervaar ik dit probleem. Bij het streamen vanaf het Netflix platform ervaar ik deze problemen niet.
Herkent iemand dit probleem? Wat zou ik kunnen doen om dit op te lossen? Een speedtest levert wel de juiste waarden op.
Reageer