Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Modem WPA2 AES instellen

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Modem WPA2 AES instellen

    Ik krijg de melding dat er een zwakke beveiliging is, heb de topics zitten lezen en bij Delta hoe ik dit kan veranderen maar kom er niet uit, ten eerste weet ik de gebruikersnaam en wachtwoord niet (meer), dus kan niet inloggen, gegevens van de oude router kloppen niet. Ik heb een F@st3890V3 modem. Kan ik ergens een duidelijke beschrijving vinden hoe ik te werk moet gaan.

  • #2
    Dat staat wel in de handleiding :

    handleiding_wifi-modem-f3990v3v1.0.pdf (delta.nl)

    Reageer


    • #3
      Hallo Bru, dit krijg je voornamelijk te zien bij Apple producten. Die adviseren WPA2 of hoger aan. Dit kun je zoals vermeld door driepinter allemaal terugvinden in de handleiding.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bru Bekijk bericht
        ten eerste weet ik de gebruikersnaam en wachtwoord niet (meer), dus kan niet inloggen, gegevens van de oude router kloppen niet
        ) Welk wachtwoord weet niet niet meer, dat van je Wifi verbinding of van je modem/router?

        ) Mocht je een iPhone hebben: die kennen twee wifi ip adressen, een
        - Privé wifi adres en een
        - standaard wifi adres (dat wordt toekend als je het Privé wifi adres uitzet)

        Mocht je nu op één van die ip adressen niet met minimaal WPA2 inloggen, dan krijg je die melding.
        Om e.e.a. kort te sluiten kun je dit even checken door op je telefoon het "i" icoontje te klikken, naast je huidige wifi verbinding. Scroll naar beneden en check de instelling 'Privé wifi adres'.

        Kijk op pagina 11 van het document van driepinter (Security). Volgens mij kun je zelfs de hiervoor genoemde beide IP adressen van de juiste login security voorzien.
        Succes!
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 9 Feb 2022, 13:14.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X