Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Gezocht: Testers voor Sagemcom FAST3896

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    https://tweakers.net/nieuws/192936/d...n-wi-fi-6.html

    Reageer


    • #17
      Jaaaaaa kom maar door!! Ik wil wel testen voor jullie. Ik gebruik mijn huidige modem in bridge mode. Maar als deze voldoende instellingen heeft dan ken dat uit.

      dus ja hoor ik test graag mee!

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht

        Hoe meld je je aan: stuur een email naar deltacpe AT deltafibernederland.nl met daarin naam (waar het abonnement op geregistreerd staat), postcode/huisnummer en het mac adres van je huidige kabelmodem.
        Ik zou even een mailtje sturen naar bovenstaand adres ;-)

        Reageer


        • #19
          In mijn wijkje ligt glasvezel tot in de meterkast, dit is afgemonteerd als coax.
          Wat ik ook bel bij Delta, niemand weet wanneer dit echt glesvezel wordt.
          Probleem is de lousy upload.
          Hoewel ik 1 mbit download heb wordt dit nooit gehaald.
          Kortom aanmelden voor een snel modem helpt wellicht!

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door JPCvH Bekijk bericht
            Hoewel ik 1 mbit download heb wordt dit nooit gehaald.
            Ben niet mis met 1Gb? In praktijk zou je minimaal 925Mbit moeten halen.

            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              - Hebben we daarbij ook IPv6 beschikbaar?
              Ja, IPv6 is beschikbaar (net als in het huidige FAST3890V3 modem)

              Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
              Leuk en ik doe graag mee als dit mogelijk is:
              - modem moet hier wel in bridge mode kunnen
              - ik gebruik Ubiquiti UDM SE router met 2.5 Gb ethernet mogelijkheid
              - ik ben al tester voor de huidige Sagemcom 3890v3
              Dit kabelmodem kan ook weer in bridge mode. Heb je aan de LAN zijde van je ubiquiti ook de 10G sfp+ in gebruik?

              Oorspronkelijk gepost door Kletsmajoor Bekijk bericht
              Heb die modem ook en in bridge modus. Ik gebruik daarachter een Asus apparatuur met AiMesh. Ik wil hem dus best testen in bridge modus.
              Zie startpost, stuur een email met de gevraagde gegevens (als je dat niet al gedaan had).

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht
                Dit kabelmodem kan ook weer in bridge mode. Heb je aan de LAN zijde van je ubiquiti ook de 10G sfp+ in gebruik?
                Nee deze is (nog) niet in gebruik, Test momenteel met de 2e 3890 interface WAN failover en achter de 3e mijn oude USG.

                Reageer


                • #23
                  nou zeg....mag ik ook eens een keer een modem testen ,is het modem al kapot in de doos. gevraagd hoe ik het kapotte modem kan retourneren maar nog geen duidelijk antwoord gehad.
                  kan wel een nieuwe afspraak maken met monteur maar weet niet of deze een nieuw modem mee neemt....ik wacht af.

                  Reageer


                  • #24
                    Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
                    nou zeg....mag ik ook eens een keer een modem testen ,is het modem al kapot in de doos. gevraagd hoe ik het kapotte modem kan retourneren maar nog geen duidelijk antwoord gehad.
                    kan wel een nieuwe afspraak maken met monteur maar weet niet of deze een nieuw modem mee neemt....ik wacht af.
                    Dat is spijtig maar zal Delta ook niet met opzet doen, hoop dat ze je snel aan een nieuw exemplaar helpen. Hiermin ieder geval het modem ontvangen en aangesloten.

                    Ik haal nu in ieder geval mijn maximale internetsnelheid over de 2.5Gb WAN poort

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door lambik Bekijk bericht
                      nou zeg....mag ik ook eens een keer een modem testen ,is het modem al kapot in de doos. gevraagd hoe ik het kapotte modem kan retourneren maar nog geen duidelijk antwoord gehad.
                      kan wel een nieuwe afspraak maken met monteur maar weet niet of deze een nieuw modem mee neemt....ik wacht af.
                      Vervelend dat hij stuk is, hoe heb je het vastgesteld? De monteurs hebben deze modems nog niet standaard bij zich, je kunt het beste even de email van de test beantwoorden en aangeven dat je modem stuk is, wat je getest hebt etc. Dan wordt het opgelost.

                      Reageer


                      • #26
                        Heb het nieuwe modem sinds dinsdag in gebruik, geen problemen tot nu toe. Wel is het even wennen dat 2,4 en 5 GHz nu één automatisch netwerk is. Mijn oude Macje had wat moeite met WAP 3 dus nu WAP 2/3 ingesteld. iPhones en iPads hier in huis moeiteloos verbonden. Heb ook een nieuwe kabel tussen aansluitpunt en modem gekregen want oude was volgens monteur niet geschikt voor hogere snelheden. Dit is het resultaat van de speedtest over WiFi, staat niet in bridge. Modem staat in meterkast ongeveer acht meter van iMac.

                        Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: Schermafbeelding 2022-02-25 om 19.04.58.png
Bekeken: 364
Grootte: 21,2 Kb
ID: 219785

                        Reageer


                        • #27
                          Mooie WiFi snelheden op deze afstand!

                          Onderstaand de snelheden met de router in bridge over de 2.5 Gbps interface:

                          Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 3CFF4C05-9ECE-4E90-93C5-82F556EC401D.jpg
Bekeken: 400
Grootte: 67,3 Kb
ID: 219841

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door deltacpe Bekijk bericht

                            Vervelend dat hij stuk is, hoe heb je het vastgesteld? De monteurs hebben deze modems nog niet standaard bij zich, je kunt het beste even de email van de test beantwoorden en aangeven dat je modem stuk is, wat je getest hebt etc. Dan wordt het opgelost.
                            het wordt allemaal goed opgelost door Delta!!! nieuw modem onderweg en dan komt de monteur deze installeren. modem wat geleverd was rammelde en werkte niet volgens de monteur...

                            Reageer


                            • #29
                              deze snelheid heb ik nu, coax en volgens Delta een 1 gig aansluiting...
                              Bijgevoegde bestanden

                              Reageer


                              • #30
                                Bekabeld aangesloten of WiFi? Wat voor device?

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X