Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Netflix en ViaPlay

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Netflix en ViaPlay

Twee maanden geleden heb ik contact gehad met een medewerker van Delta via de mail, deze persoon gaf aan dat Delta bezig was met onderhandelingen met ViaPlay m.b.t. het doorgeven van formule 1 net zoals bij Ziggo en KPN het geval is. Is hier al meer over bekend?
    Ook zou het prettig zijn als Netflix op een kanaal van Delta wordt uitgezonden. Dit hoort er toch eigenlijk al gewoon in te zitten gezien het aantal Netflix abonnees in Nederland? Ik moedig iedereen dan ook aan om Delta te mailen en te bellen om dit voor elkaar te krijgen. Belangrijk dat je je stem laat horen en als iedereen het wil dan zal Delta ook mee moeten.

Je mist Videoland, Amazon Prime, Disney enz enz. Er zijn toch andere manieren om te kijken naar deze externe diensten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DiamondDutch Bekijk bericht
      Twee maanden geleden heb ik contact gehad met een medewerker van Delta via de mail, deze persoon gaf aan dat Delta bezig was met onderhandelingen met ViaPlay m.b.t. het doorgeven van formule 1 net zoals bij Ziggo en KPN het geval is. Is hier al meer over bekend?
      Nee, zie deze post :

Viaplay, hoe zit het men Delta en Caiway? - ZeelandNet Serviceforum

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Niet helemaal eens. Ik zie deze vraag als een meer algemene vraag naar apps op de decoder. Met name Videoland, Amazone en Netflix zijn interessant.
        Het niet hoeven streamen heeft als voordeel dat je rechtstreeks via de glasvezel kijkt. Geen mogelijke interrupties van wifi etc.

Viaplay komt er aan, al is het niet duidelijk of deze ook op de decoder komt of dat we alleen een provider log-in krijgen.
        Oh ja, ze zijn in onderhandeling... maar daar komt echt wel witte rook uit,
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Jan 2022, 11:57.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Niet helemaal eens. Ik zie deze vraag als een meer algemene vraag naar apps op de decoder. Met name Videoland, Amazone en Netflix zijn interessant.
          Het niet hoeven streamen heeft als voordeel dat je rechtstreeks via de glasvezel kijkt. Geen mogelijke interrupties van wifi etc.

Viaplay komt er aan, al is het niet duidelijk of deze ook op de decoder komt of dat we alleen een provider log-in krijgen.
          Oh ja, ze zijn in onderhandeling... maar daar komt echt wel witte rook uit,
          Jouw mening is belangrijker dan die van een ander BOR

Reageer

Netflix bepaalt op wiens boxen ze gaan zitten. En dat heeft weer bijna alles te maken met het aantal boxen dat een provider actief heeft. Dus Netflix cum suis verschijnen op de boxen als de dienst vindt dat de aanbieder genoeg abonnees heeft.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

Jouw mening is belangrijker dan die van een ander BOR
              Ik dacht het niet. Je kan het hooguit oneens zijn met de inhoud, reageer daar dan op.
              Staat een post je niet aan dan is er de Rapporteer-knop.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Netflix bepaalt op wiens boxen ze gaan zitten. En dat heeft weer bijna alles te maken met het aantal boxen dat een provider actief heeft. Dus Netflix cum suis verschijnen op de boxen als de dienst vindt dat de aanbieder genoeg abonnees heeft.
                Ik meen te weten dat Netflix bij een X-aantal abonnees toegelaten wordt.

Reageer

Op dat punt geef ik je gelijk

Reageer

Ik meen te weten dat Netflix bij een X-aantal abonnees toegelaten wordt.
                    Klopt, zodra er meer informatie is dan houden wij jullie hiervan op de hoogte!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht

Klopt, zodra er meer informatie is dan houden wij jullie hiervan op de hoogte!
                      Dank U

Reageer

Dus het DIT kastje geeft probleemloos Dolby Digital en Dolby Atmos door?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door DiamondDutch Bekijk bericht
                          Ook zou het prettig zijn als Netflix op een kanaal van Delta wordt uitgezonden.
                          Helaas... zal niet gaan gebeuren, tenzij de omzet van Netflix nog meer keldert t.g.v. de opkomende markt van conculega-streamers.

https://tweakers.net/nieuws/192296/n...currentie.html

Het is overigens normaal dat de groei op een gegeven moment stagneert. De rek is er na een tijdje wel uit door de verzadiging van de US markt, minder eigen productie door verminderde inkomsten (kip-ei), etc.
                          Laatst bewerkt door Webkabouter; 21 Jan 2022, 16:29.
                          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                            Aan wie stel je de vraag? Of is dit jou conclusie ergens uit?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
                              Nee dat kan niet. Afwachten totdat er een nieuwe komt. 2023????

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X