Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Slechte communicatie aanleg glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Slechte communicatie aanleg glasvezel

    Hier in de straat is men bezig om glasvezel aan te leggen, echter op de website van DELTA staat er nog niets over deze wijk. De mannen die de glasvezel aanleggen werken voor een onderaannemer en kunnen/mogen niets zeggen. Ik ben overigens niet de enige die hierover klaagt. Zou fijn zijn als DELTA hierover beter communiceert richting de bewoners, dan hoeven de mannen ook niet voor een dichte deur te staan.

  • #2
    Delta en communiceren 😂 dat zal nooit werken.
    Is het niet voor glasvezel voor Kpn. Die overigens wel goed communiceert 👍😉 naar zijn klanten

    Reageer


    • #3
      Aanleg glasvezel Rilland ????
      De Kreekestraat en een gedeelte van de Adriaan -Butijnweg gaan op de schop .
      Er worden nieuwe huis aansluitingen gemaakt ,
      Dus bestrating en tuintjes met beplanting worden open gemaakt voor de aansluitingen .
      Het zou de Delta sieren als gelijk de glasvezel kabel aangelegd wordt . (Is al langer bekend )
      Dan zitten de bewoners maar eenmaal met de ongemakken en de kosten zullen ook veel minder zijn !!!!

      Reageer


      • #4
        Delta en Caiway Communiceren, Nou dat kun je wel vergeten, dat woord kennen ze ziet !

        Reageer


        • #5
          Bij ons in de straat is kpn ook bezig dank zij hun heb ik sinds vorige week vrijdag geen internet en telefoon meer en sinds gisteren ook geen tv.
          storing vorige week direct gemeld dinsdag is er een monteur geweest die bevestigde dat het kwam omdat door KPN. De kabel was geraakt, gisteren waren ze weer aan het graven toen viel mijn tv signaal ook nog eens weg contact gehad met delta de ene werknemer zegt vandaag de andere zegt uiterlijk morgen echter dan belt de TD dat het wel 14 dagen kan duren vinden ze het ook nog gek dat je boos wordt

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X